Hej hej är det någon som har en aning om varför inte batman kickar igång på en wiikey 2 ? enligt wii brick blocker så är det pal !
tacksam för svar / Felix
Hej hej är det någon som har en aning om varför inte batman kickar igång på en wiikey 2 ? enligt wii brick blocker så är det pal !
tacksam för svar / Felix
Kör du med version 1.3 på chippet? om inte; lägg in det...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Som Swizzy skrev, vilken version har du på Wii Key2 och vilka skivor kör du med?
verbatim dvd-r, har bränt typ 50 spel och har aldrig strulat, när kom 1.3 ? är det den uppdateringen man gjorde för att få igång new super mario ?
Hmm..jag hade nämligen också svårigheter med Batman. Men så köpte jag anda Verbatim DVD-R Printable så funkade det fint fint....När 1.3 till wikey 2 kom ut är jag inte säker på men när skaffade du det? Jag skaffade mitt i Februari och det är i 1.3. Annars kan du tanka uppdateringen, bränna på skiva, ploppa in det i Wii't och om du får en skärm som ser lite DOS-aktig ut med massa inställningar (Config) så har du senaste uppdateringen, annars kommer skivan köras igång av sig själv och börja uppdatera.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Då är det riktigt konstigt =( what 2 do ? !
softmodda och kör spelet från hårddisk istället?
Google is your friend!
hehe jo precis =) då ska man lära sig det också / Felix
Det är enklelt
Google is your friend!
Så enkelt att det går att berätta i ett enda svar ? =)
Steg 1. Softmodda wii't (antingen själv eller låt oss på PSXCare göra det åt dig)
Steg 2. Ladda hem WBFSManager
Steg 3. Installera WBFSManager
Steg 4. Hitta en hårddisk som fungerar med Wii'n
Steg 5. Formatera hårddisken till WBFS format (med WBFSManager) [OBS!!: Detta raderar ALL data du har på hårddisken sedan tidigare!]
Steg 6. Ladda .iso filen med WBFSManager
Steg 7. Kopiera spelet till hårddisken med WBFSManager
Steg 8. Flytta hårddisken till wii't (nedre usb porten)
Steg 9. Starta USBLoaderGX och välj spelet i listan, därefter trycker du på Launch (skivan)
Steg 10. Gör det bekvämt för dig och börja spela!
Google is your friend!
hehe strålande får ta och ge mig på det där i helgen då =) tackar !
Bookmarks