Sitter med en uppdaterad (fw 1.4.1 E) och Acekard 2i som vägrar fungera.
Hittar ingen information varken på Acekard eller i detta forum.
Någon som vet hur jag får igång det igen?
Sitter med en uppdaterad (fw 1.4.1 E) och Acekard 2i som vägrar fungera.
Hittar ingen information varken på Acekard eller i detta forum.
Någon som vet hur jag får igång det igen?
http://gbatemp.net/t252772-nintendo-...firmware-1-4-1 <--- Acekard2i är blockerat, förmodligen får du vänta ett par dagar på ny update till Acekard
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Första kortet som fick en uppdatering denna gång var SuperCard
Acekard pangade ut en uppdatering sist oerhört fort o M3 en vecka efter
Ge det lite tid så reder det sig.
Har för mig att det även finns en 1.4.2 uppdatering så ta det varigt.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Var kan jag hitta SuperCards uppdatering? Jag uppdaterade också till v1.4.1E och nu funkar det inte ens med SuperCards uppdatering från 2010-09-04
Kolla på deras hemsida och se om det finns en nyare där, om inte så vet jag inte vart du ska få tag på en nyare, med tanke på att det måste komma från dom själv
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Det är den nyaste där... Men jag fick det att fungera genom att ta bort allting och lägga in det igen. Förmodligen någon .INI fil någonstans som måste skrivas på nytt...
Såklart rekommenderar vi att man sparar sin NDS mapp med .nds och +sav filer o sedan formaterar minneskortet o lägger över nya systemfiler varje gång det kommer ut nytt sånt ja
Det brukar då strula mindre
Kul att det hoppade igång för dig.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Tackar!
Bookmarks