Sida 4 av 6 FörstaFörsta ... 23456 SistaSista
Visar resultat 91 till 120 av 162

Diskussion: PS3Key på väg ut till försäljarna nu...

  1. #91
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    32
    Respekt
    17
    Det kommer att gå att köra med 3.15 också snart.
    Kolla på psgroove.com

    Citat Original inlägg av Ryckert Visa Inlägg
    Tjena. Funderar på att köpa en ps3key. Eftersom jag inte haft möjlighet att uppdatera min firmware på ett tag i ps3n så har jag fortfarande 3.15. Fungerar ps3key med den firmwaren eller måste jag uppdatera till någon nyare version och går det?

  2. #92
    Registrerade
    Aug 2001
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    708
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av samplehead Visa Inlägg
    Det diskuteras om en lösning för filer över 4GB för FAT32 här - http://psx-scene.com/forums/showthread.php?t=67002
    Har dock aldrig testat den metoden själv.
    Jag har testat detta på uncharted 2 bla och det funkar bra.
    Motorstorm Pacific Rift gick det dock inte på.

  3. #93
    Registrerade
    Mar 2007
    Från
    Katrineholm
    Inlägg
    451
    Respekt
    18
    Om någon får problem med att flasha om FWn på PS3Keyn borde detta funka, jag hade det problemet själv för nån minut sen och detta löste det...

    "Maybe the 2.2 update support documentation was not updated properly.

    The "update mode entry" sequence was changed, to place the 2.2 into update mode you need to unplug FASTER, that is you plug into PC USB port and if BOTH leds do not light up, you need to take it out within 2 seconds (better do it instantly).

    This timeout/sequence was different, in initial release it was 10 seconds, in update 1.x it was infinite when plugging into PC or until blue LED on in PS3.

    Update 2.2 has two (not 10) seconds delay only. The sequence was changed because of some problems with some ps3key devices. It seems that the sequence has to be changed one more time as the update 2.2 has problem with FAT models now.

    So if you updated 2.2, first please also use the GUI that shows 1.1 version (it will detect also ps3key unplug).

    To put PS3KEY with fw 2.2 (or any earlier) into update mode:
    Start ps3key.exe

    1 plug in ps3key
    2 if BOTH leds do not turn on, take it out within 2 seconds max

    repeat max 4 times, on 4th time both leds must stay on indicating
    the bootloader is invoked


    ps3key GUI should show "connected" and update can be performed."


    edit: jag kan flasha om men varken fw v1.2 eller v2.2 funkar... hade 2.1 innan tror jag, var ju jävligt dumt att försöka fixa nåt som inte var paj men de hade ju gått ut med nån varning om usb å ström bla bla å jag vill ju inte steka portarna. men nu blinkar den bara från rött till blått å sen är den svart nån sekund, sen håller det på sådär... fan då

    edit2: trodde jag hade brickat skiten först, men efter lite googlande hittade jag fw v2.1 som jag flashade in å nu funkar det. det verkar som att alla med en fat ps3 har samma problem men inga med slim.
    Last edited by prodge64; 2010-10-04 at 18:55.

  4. #94
    Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Sverige
    Inlägg
    21
    Respekt
    0
    Kan svara på min eget inlägg angående att uppdatera FW i PS3Key med PS3KeyUpdater_1.1 och Windows Vista.
    Jag lyckades inte få programmet att uppdatera PS3Key trots att programmet säger att den har kontakt med PS3Key.
    NiFE tipsade om att köra programmet som adminstratör men det lyckades inte för mig. Dock fortsatta jag med felsökning och jag fick det att fungera genom att högerklicka välja egenskaper och på kompabilitetsfliken kryssa i att köra som XP så fungerar det.

    Kanske kan hjälpa fler!

    Sen verkar det vara andra strul just nu med att uppdatera så kanske läge att ligga lågt.

  5. #95
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    118
    Respekt
    20
    Hur är statusen med den stora ps3key-lådan från Kina?

  6. #96
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    118
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Lillejan Visa Inlägg
    Hur är statusen med den stora ps3key-lådan från Kina?
    Ger svar på tal, själv.

    "PS?KEY bör komma in på lager igen c:a onsdag 6/10."

    yalla, yalla, yalla
    PS2 DMS4 PRO
    Wii D2CKey BOOT2 CFG USBloader + Seagate Freeagent GO 500GB (extern hdd)
    PS3 FAT 40GB (500GB) KMEAW CFW3.55 + Seagate Freeagent GOFLEX 500GB (extern hdd)
    PS3 Slim 160GB original
    NDS Lite M3 Real 8GB

  7. #97
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Lillejan Visa Inlägg
    Hur är statusen med den stora ps3key-lådan från Kina?
    Tyvärr har vi inte fått besked från leverantören att det är skickat. Dom lovade att skicka i fredags, så jag lade på några extra dagar och gjorde bedömningen att ps3key skulle komma in till imorgon. Men nu blir det inte så. Däremot har vi äntligen fått in psjailbreak. Alla som beställt psjailbreak borde få sina paket imorgon.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #98
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    118
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Tyvärr har vi inte fått besked från leverantören att det är skickat. Dom lovade att skicka i fredags, så jag lade på några extra dagar och gjorde bedömningen att ps3key skulle komma in till imorgon. Men nu blir det inte så. Däremot har vi äntligen fått in psjailbreak. Alla som beställt psjailbreak borde få sina paket imorgon.
    Det svider i ögonen att se att psjailbreak är på lagret. Men av någon anledning misstänker jag att supporten på uppdateringar kommer att vara sämre p.g.a. alla problem de har med sony.
    PS2 DMS4 PRO
    Wii D2CKey BOOT2 CFG USBloader + Seagate Freeagent GO 500GB (extern hdd)
    PS3 FAT 40GB (500GB) KMEAW CFW3.55 + Seagate Freeagent GOFLEX 500GB (extern hdd)
    PS3 Slim 160GB original
    NDS Lite M3 Real 8GB

  9. #99
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Lillejan Visa Inlägg
    Det svider i ögonen att se att psjailbreak är på lagret. Men av någon anledning misstänker jag att supporten på uppdateringar kommer att vara sämre p.g.a. alla problem de har med sony.
    Om man skall våga tro på vad dom lovar den närmaste tiden så är det tvärtom, det skall komma saker som smiskar klonerna på fingrarna :-) Någonstans bakom allt detta finns ju någon/några som är smarta och pålästa nog att komma på hur man gör det psjailbreak faktiskt var först med att göra. Dessa har ju lite på fötterna så att säga. De som hackar och utvecklar klonerna går ju från andra hållet, allt baseras på det dom lärde sig från psjailbreak, även om dom faktiskt fått bra fart på sitt hackande på väldigt kort tid.

    Men om kompatibiliteten skall utökas till högre systemversioner i framtiden så lär ju psjailbreak vara först på plan...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #100
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    118
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Om man skall våga tro på vad dom lovar den närmaste tiden så är det tvärtom, det skall komma saker som smiskar klonerna på fingrarna :-) Någonstans bakom allt detta finns ju någon/några som är smarta och pålästa nog att komma på hur man gör det psjailbreak faktiskt var först med att göra. Dessa har ju lite på fötterna så att säga. De som hackar och utvecklar klonerna går ju från andra hållet, allt baseras på det dom lärde sig från psjailbreak, även om dom faktiskt fått bra fart på sitt hackande på väldigt kort tid.

    Men om kompatibiliteten skall utökas till högre systemversioner i framtiden så lär ju psjailbreak vara först på plan...
    Onekligen är det så att psjailbreak har hög utvecklingspotential, när det gäller kunskapen bakom hacket. Dock är frågan är om detta någonsin kommer att infrias när sony har fullt fokus på att stämma psjailbreak, tomt "förbjuda" produkten i delar av världen samt att distributionen av psjailbreak, är mycket begränsad.

    Hursomhelst om detta infrias ser jag ingen anledning att byta upp mig mot psjailbreak när ps3key har blivit besegrad.
    Last edited by Lillejan; 2010-10-05 at 22:11.
    PS2 DMS4 PRO
    Wii D2CKey BOOT2 CFG USBloader + Seagate Freeagent GO 500GB (extern hdd)
    PS3 FAT 40GB (500GB) KMEAW CFW3.55 + Seagate Freeagent GOFLEX 500GB (extern hdd)
    PS3 Slim 160GB original
    NDS Lite M3 Real 8GB

  11. #101
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Lillejan Visa Inlägg
    Hur är statusen med den stora ps3key-lådan från Kina?
    Vi får vänta en vecka till, preliminärt onsdag 13/10


    Kod:
    Sorry for the delay in sending your order to you. We have been
    experiencing a supply issue with our usual Atmel suppliers. The rumor is
    that Atmel have launched an internal investigation into the high number of
    Atmel IC that have been sold (for dongles) recently and this is causing
    problems.
    
     Don't worry, though, we have already secured a brand new supply of
    SiliconLabs ICs to fulfill all PS3Key/AVRKey orders. We will be able to
    start shipping again before the end of this week. All pending orders will
    be cleared by Saturday.
    
     The SiliconLabs IC actually has some exciting features, one of which is a
    much better way to perform updates: After inserting the dongle into a PC,
    it will show as a "USB Flash Drive" and then it's simply a matter of
    dragging-and-dropping the update file onto the USB drive and the
    PS3Key/AVRKey will be updated! No application needed!
    
     We'll be increasing the price of PS3Key/AVRKey slightly to compensate for
    the fact that this new IC is slightly more expensive. However, of course,
    all current orders will be shipped out in full at the old pricing.
    
     Once again, sorry for the delay and thank you for your patience.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  12. #102
    Registrerade
    May 2003
    Inlägg
    163
    Respekt
    21
    Kod:
     The SiliconLabs IC actually has some exciting features, one of which is a
    much better way to perform updates: After inserting the dongle into a PC,
    it will show as a "USB Flash Drive" and then it's simply a matter of
    dragging-and-dropping the update file onto the USB drive and the
    PS3Key/AVRKey will be updated! No application needed!
    Ser ut som vi som väntar får lite plåster på såren för den försenade leveransen

  13. #103
    Registrerade
    Aug 2001
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    708
    Respekt
    24
    Själv beställde jag ps3break från ************* tog ca 5-6 dagar.
    Dock märkte jag sedan att den donglen som jag fick är just en sån modell som INTE går att uppgradera trots att det stod så på sidan. Det visade sig att en viss modell av ps3break donglen (driver 1.0) inte går att uppgradera. Mailade då till ************* och bad om 50% rabatt för att köpa den nya varianten som heter PS3 Yes som går att trixa med lite hur man vill och fick då 50% rabatt så den kostade 170:- inkl frakt

    Den andra donglen funkar visserligen utan problem but still.....
    Väldigt "elegant" dongle och förpackning dessutom om man nu bryr sig om det :-)

  14. #104
    Registrerade
    Mar 2007
    Från
    Katrineholm
    Inlägg
    451
    Respekt
    18
    ja vad ska man säga... jag beställer härifrån eftersom jag vet att jag får bra och rätt grejer. till och med klonerna (dvs allt annat än psjailbreak) klonas ju och mindre butiker vet ofta inte till 100% vad dom säljer.

  15. #105
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av prodge64 Visa Inlägg
    ja vad ska man säga... jag beställer härifrån eftersom jag vet att jag får bra och rätt grejer. till och med klonerna (dvs allt annat än psjailbreak) klonas ju och mindre butiker vet ofta inte till 100% vad dom säljer.
    Ja, just ps3break är ju kända för att man stoppade i ett chip som inte gick att uppdatera. Vet inte om det är den riktiga tillverkaren som körde den blåsningen eller om någon återförsäljare sålde en klon av klonen...

    Många påstår sig sälja psjailbreak för under 800:- vilket uppenbarligen handlar om något annat än originalet, ingen distributör har köpt in dom så billigt att det lönar sig att sälja för så lågt pris om man inte har panik och vill sälja av sitt lager med förlust. Och frågan är ju om säljarna i alla lägen vet vad dom säljer. Leverantören vars namn jag censurerade från inlägget ovan sålde uppenbara psjailbreak-kloner. Eller hade åtminstonde bild på psjailbreak men ett pris som inte ens är en tredjedel av vad priset till distributör är ens om man köper 1000st.

    Om man inte tror på psjailbreak och vill betala deras pris så titta på vilka produkter som visat att dom har support i form av uppdateringar. T.ex. PS3KEY (som uppenbarligen baserar sina uppdateringar på psgroove-källkoden) eller valfri usb-utvecklingsdongel som man själv enkelt kan uppdatera med nya kompileringar av psgroove.

    Det är många lycksökare ute på nätet nu, med mycket varierande grad av seriositet. Kolla efter användbara kontaktuppgifter, företagsregistreringsnummer, telefonnummer, adresser och kundrecensioner. Fråga från vilken distributör dom gör sina inköp.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  16. #106
    Registrerade
    Nov 2002
    Inlägg
    919
    Respekt
    23
    Hur ligger det till med statusen på ps3key ?
    Hoppas ni fick in dom idag, har lagt en beställning hos er

  17. #107
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    När vi vet mer kommer den informationen finnas på våran hemsida
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  18. #108
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av spel Visa Inlägg
    Hur ligger det till med statusen på ps3key ?
    Hoppas ni fick in dom idag, har lagt en beställning hos er
    Dom är på väg, kommer imorgon eller strax efter helgen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  19. #109
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Jag beställde igår, är det många som kommer in?

  20. #110
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Yummii Visa Inlägg
    Jag beställde igår, är det många som kommer in?
    Ja, det kommer räcka till alla som vill ha...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  21. #111
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    PS3KEY finns på lager ***NU*** och vi skickar alla beställningar idag.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  22. #112
    Registrerade
    Nov 2002
    Inlägg
    919
    Respekt
    23

    Unhappy

    Jag hämtade ut min PS3Key idag dock så fungerar inte lösenordet på deras hemsida.

    Så jag ringde till PSXcare och den trevliga herrn kände till att det är många kunder som har samma problem och ni har skrivit till tillverkaren om detta.

    Vi får hoppas att en lösning kommer snart så vi kan ladda ner den senaste firmwaren.

  23. #113
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av spel Visa Inlägg
    Jag hämtade ut min PS3Key idag dock så fungerar inte lösenordet på deras hemsida.

    Så jag ringde till PSXcare och den trevliga herrn kände till att det är många kunder som har samma problem och ni har skrivit till tillverkaren om detta.

    Vi får hoppas att en lösning kommer snart så vi kan ladda ner den senaste firmwaren.
    Ja, jag har även skrivit en rad i webshoppen om detta.

    Jag tror det beror på att de ps3key vi säljer nu har en helt annan mikroprocessor än de "vanliga" ps3key. Därmed kan inte de befintliga firmwareuppdateringarna på ps3key.com fungera, dom är ju gjorda för atmel. Så ps3key-gänget lär ha fullt upp nu med att anpassa allt till att dom har två helt olika ps3key ute hos kunderna. Nya uppdateringsinstruktioner, nya filer osv måste fixas. Är det något som "saknas" i din ps3key jämfört med senaste uppdateringen till "gamla" ps3key?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  24. #114
    Registrerade
    Nov 2002
    Inlägg
    919
    Respekt
    23
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Ja, jag har även skrivit en rad i webshoppen om detta.

    Jag tror det beror på att de ps3key vi säljer nu har en helt annan mikroprocessor än de "vanliga" ps3key. Därmed kan inte de befintliga firmwareuppdateringarna på ps3key.com fungera, dom är ju gjorda för atmel. Så ps3key-gänget lär ha fullt upp nu med att anpassa allt till att dom har två helt olika ps3key ute hos kunderna. Nya uppdateringsinstruktioner, nya filer osv måste fixas. Är det något som "saknas" i din ps3key jämfört med senaste uppdateringen till "gamla" ps3key?
    Jo jag vet att ni försöker hjälpa oss och uppskattar det.

    Jag har ingen koll på gamla ps3key , allt jag vill göra är att lägga över alla ps3 spel till hårddisken och lira därifrån.

  25. #115
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Ja, jag har även skrivit en rad i webshoppen om detta.

    Jag tror det beror på att de ps3key vi säljer nu har en helt annan mikroprocessor än de "vanliga" ps3key. Därmed kan inte de befintliga firmwareuppdateringarna på ps3key.com fungera, dom är ju gjorda för atmel. Så ps3key-gänget lär ha fullt upp nu med att anpassa allt till att dom har två helt olika ps3key ute hos kunderna. Nya uppdateringsinstruktioner, nya filer osv måste fixas. Är det något som "saknas" i din ps3key jämfört med senaste uppdateringen till "gamla" ps3key?
    Det finns ju 2 versioner av PS3Key mjukvaran, en som kräver skiva och en som inte gör det, den utan skiva har kompabilitets problem med många spel... av den anledningen tror jag iaf att dom kommer med en mjukvara som inte stödjer något av dom...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  26. #116
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Hoppas det inte tar flera veckor innan dem har löst det...

  27. #117
    Registrerade
    Nov 2002
    Inlägg
    919
    Respekt
    23
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Det finns ju 2 versioner av PS3Key mjukvaran, en som kräver skiva och en som inte gör det, den utan skiva har kompabilitets problem med många spel... av den anledningen tror jag iaf att dom kommer med en mjukvara som inte stödjer något av dom...

    Har själv en utan cd.
    Och den fungerar inte överhuvudtaget.
    Det står bara något i ps3 maskinen om att okänd usb enhet har hittas och sen händer inget mer.. finns inte heller i game menyn.. synd att man inte köpte PSJailbreaker istället
    Last edited by spel; 2010-10-17 at 03:40.

  28. #118
    Registrerade
    Nov 2002
    Inlägg
    919
    Respekt
    23
    Jag mejlade dom om problemet med uppdateringar och fick det här svaret.


    Send me the serial to reconfirm it.

    Regards
    PS3key Team


    Har skickat det till dom nyss - fast dom borde redan känna till problemet som dom har skapat redan tycker man...
    Last edited by spel; 2010-10-16 at 19:51.

  29. #119
    Registrerade
    Oct 2010
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av spel Visa Inlägg
    Jag mejlade dom om problemet med uppdateringar och fick det här svaret.


    Send me the serial to reconfirm it.

    Regards
    PS3key Team


    Har skickat det till dom nyss - fast dom borde redan känna till problemet som dom har skapat redan tycker man...
    Vi får hoppas att det löser sig. Det finns en massa irriterade människor just nu som känner sig lurade av PS3KEY teamet. Inga nya uppdateringar har släppts på länge och många har problem med att reggistrera produkten.
    En del rykten påstår att gänget bakom PS3KEY redan cashat in pengarna de hittils fått in och lämnat scenen. Får hoppas att så inte är fallet men man vet aldrig. Hade själv tänkt att köpa PS3KEY, men nu lutar det åt en Maximus AVR istället.

    Källa:
    http://psx-scene.com/forums/f181/ps3...honesty-68550/
    http://www.facebook.com/home.php?#!/...19732671417864
    Last edited by WBFR; 2010-10-16 at 21:21.

  30. #120
    Registrerade
    Mar 2007
    Från
    Katrineholm
    Inlägg
    451
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av WBFR Visa Inlägg
    Vi får hoppas att det löser sig. Det finns en massa irriterade människor just nu som känner sig lurade av PS3KEY teamet. Inga nya uppdateringar har släppts på länge och många har problem med att reggistrera produkten.
    En del rykten påstår att gänget bakom PS3KEY redan cashat in pengarna de hittils fått in och lämnat scenen. Får hoppas att så inte är fallet men man vet aldrig. Hade själv tänkt att köpa PS3KEY, men nu lutar det åt en Maximus AVR istället.

    Källa:
    http://psx-scene.com/forums/f181/ps3...honesty-68550/
    http://www.facebook.com/home.php?#!/...19732671417864
    Som du själv säger så är det just rykten (jag har kollat länkarna) från missnöjda kunder. Visst, jag vill gärna med ha hermes v3, men jag behöver det inte eftersom jag inte haft några problem med de spelen jag lirat hittills.

Sida 4 av 6 FörstaFörsta ... 23456 SistaSista

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •