Sida 6 av 6 FörstaFörsta ... 456
Visar resultat 151 till 162 av 162

Diskussion: PS3Key på väg ut till försäljarna nu...

  1. #151
    Registrerade
    May 2003
    Inlägg
    163
    Respekt
    21
    Såg att PS3KEY nu släppt en egen Backupmanager. Någon som testat denna än?
    http://www.ps3key.com/en/news/pkey-b...er-v-released/

  2. #152
    Registrerade
    Oct 2010
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Wink

    Tackar för alla svar , Håller på för fullt nu att kopiera ps3 spelen i hårddisken.

    Dock har jag märkt att några spel inte fungerar/ startar upp från ps3 game mappen men det är sånt man får räkna med tyvärr.

    Men man sparar iallafall på lasern på dom som fungerar från hårddisken och spel laddar snabbare osv.

    Återigen tusen tack för all er hjälp , skulle aldrig ha löst det utan eran hjälp!

    Nu blir det till att köpa till flera TB usb hårddiskar inom snar framtid då hårddisken redan håller på att ta slut.

    På tal om det finns det någon begränsning på hur stor hårddisk man kan ha?

  3. #153
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Japp, när jag startade den står det PS3Key i en blå header längst upp o inget mer
    Hade förvisso ingen disk med emulatorer på eller annat men jag tycker nog att man borde få upp någon form av meny
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #154
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Abosin Visa Inlägg
    Återigen tusen tack för all er hjälp , skulle aldrig ha löst det utan eran hjälp!

    Nu blir det till att köpa till flera TB usb hårddiskar inom snar framtid då hårddisken redan håller på att ta slut.

    På tal om det finns det någon begränsning på hur stor hårddisk man kan ha?
    Jag har kört 500Gb-750Gb samt 1TB usb kabinett utan problem.
    Sen om 1,5Tb är max vad fat32 klarar så får man väl hamstra fler sådana på hög
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #155
    Registrerade
    Aug 2010
    Inlägg
    195
    Respekt
    14
    Någon bra hub att rekommendera ?
    Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
    snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
    /Nalle Puh

  6. #156
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    204
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av samplehead Visa Inlägg
    Såg att PS3KEY nu släppt en egen Backupmanager. Någon som testat denna än?
    http://www.ps3key.com/en/news/pkey-b...er-v-released/
    Påminner väldigt mycket om PSJailbreaks backup manager. Vet dock inte om den är bättre än OBM och GAIA.

  7. #157
    Registrerade
    Aug 2010
    Inlägg
    195
    Respekt
    14
    Såg att många har stora problem med att den hänger sig och krånglar ...
    Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
    snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
    /Nalle Puh

  8. #158
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Japp, när jag startade den står det PS3Key i en blå header längst upp o inget mer
    Hade förvisso ingen disk med emulatorer på eller annat men jag tycker nog att man borde få upp någon form av meny
    Jag fick en lista med spelen jag har... dock finns det bara 3 alternativ efter att man valt ett spel:

    Play
    Delete
    Go back to gameslist

    kanske inte exakt dom orden, men ni förstår nog värdelöst tycker jag, kan inte äns göra backup av dina skivor, bara ladda spel... woot?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #159
    Registrerade
    May 2003
    Inlägg
    163
    Respekt
    21
    Ytterligare än uppdatering har nu tydligen släppts till PS3KEY baserat på Hermes v4 payload. Kommer själv inte åt deras sida just nu, men läste om det på psx-scene.
    http://psx-scene.com/forums/f6/ps3ke...-v4-0-a-69084/

  10. #160
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Japp, dom har släppt version 4 av PS3Key mjukvaran, det fick jag mail om tidigare idag
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  11. #161
    Registrerade
    Oct 2010
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Jag gillar att de ger svar på tal av alla konsumenter som har klagat som tusan nu sedan helgen. Jag är inget fanboy av PS3key men det känns skönt att man inte köpt grisen i säcken. Ett ganska bra val tillslut och förhoppningsvis även för framtiden.

  12. #162
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Varför skulle man köpt "grisen i säcken" för
    Alla lösningar bygger ju på ett Teams lösning, o scenen kodar brallorna av sig just nu på egna appar
    Det är bara o haka på tåget o slippa klaga på att det snöar utanför
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Sida 6 av 6 FörstaFörsta ... 456

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •