Min gamla Xbox 360 (inköpt juli 2007) låter som en jävla dammsugare. Går det att få ned oväsendet? Typ skruva upp och blåsa bort allt damm? Eller byta ut fläkten på nåt sätt?
Min gamla Xbox 360 (inköpt juli 2007) låter som en jävla dammsugare. Går det att få ned oväsendet? Typ skruva upp och blåsa bort allt damm? Eller byta ut fläkten på nåt sätt?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
suck. jag råkade klicka bort mitt inlägg jag skrev... försöker igen!...
Jag passar på att stjäla din tråd lite. Fläktarna i min Jasper har ett ljud jag stör mig på. Inget blåsljud som man kan förvänta utan mer MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH.
Inget damm i maskinen och fläktarna går nästan alltid på lägsta möjliga varvtal. Är Talismoon Whisper Fan som Swizzy tipsade om bra?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Google is your friend!
Det ska gå, vi har dom i lager men vet inte om det är samma pris som denna: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=772 detta är vad jag vet egentligen en vanlig Whisper fan (första varianten) maila o fråga: psxcare@netcare.se
Google is your friend!
Bookmarks