Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Fläkten på Xbox 360?

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2009
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    Fläkten på Xbox 360?

    Min gamla Xbox 360 (inköpt juli 2007) låter som en jävla dammsugare. Går det att få ned oväsendet? Typ skruva upp och blåsa bort allt damm? Eller byta ut fläkten på nåt sätt?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av vinter Visa Inlägg
    Min gamla Xbox 360 (inköpt juli 2007) låter som en jävla dammsugare. Går det att få ned oväsendet? Typ skruva upp och blåsa bort allt damm? Eller byta ut fläkten på nåt sätt?
    Du kan montera i en Talismoon Whisper fan, dom låter mindre... men det är mestadels DVD enheten som låter i en 360
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    81
    Respekt
    16
    suck. jag råkade klicka bort mitt inlägg jag skrev... försöker igen!...

    Jag passar på att stjäla din tråd lite. Fläktarna i min Jasper har ett ljud jag stör mig på. Inget blåsljud som man kan förvänta utan mer MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH.
    Inget damm i maskinen och fläktarna går nästan alltid på lägsta möjliga varvtal. Är Talismoon Whisper Fan som Swizzy tipsade om bra?


  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av erklan Visa Inlägg
    suck. jag råkade klicka bort mitt inlägg jag skrev... försöker igen!...

    Jag passar på att stjäla din tråd lite. Fläktarna i min Jasper har ett ljud jag stör mig på. Inget blåsljud som man kan förvänta utan mer MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH.
    Inget damm i maskinen och fläktarna går nästan alltid på lägsta möjliga varvtal. Är Talismoon Whisper Fan som Swizzy tipsade om bra?

    Ja, Talismoon fläktarna är alltid bra det finns olika sorter, dom bästa är väl Talismoon Whisper MAX fan eller Talismoon Whisper Legacy
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    81
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Ja, Talismoon fläktarna är alltid bra det finns olika sorter, dom bästa är väl Talismoon Whisper MAX fan eller Talismoon Whisper Legacy
    Legacy verkar vara en fin fläkt .. En fråga bara, är den temperaturstyrd eller finns det bara Nitro mode och långsamt läge?

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av erklan Visa Inlägg
    Legacy verkar vara en fin fläkt .. En fråga bara, är den temperaturstyrd eller finns det bara Nitro mode och långsamt läge?
    om jag inte minns fel var det det senare... alltså nitro/normal
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    81
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    om jag inte minns fel var det det senare... alltså nitro/normal
    okej, Kan man beställa den från er?

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Det ska gå, vi har dom i lager men vet inte om det är samma pris som denna: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=772 detta är vad jag vet egentligen en vanlig Whisper fan (första varianten) maila o fråga: psxcare@netcare.se
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #9
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    81
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Det ska gå, vi har dom i lager men vet inte om det är samma pris som denna: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=772 detta är vad jag vet egentligen en vanlig Whisper fan (första varianten) maila o fråga: psxcare@netcare.se
    Underbart, Tackar för svar

Liknande diskussioner

  1. Går det att byta fläkten i Xbox 360?
    By MoFa in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 21:29
  2. Fläkten är död..
    By Hersak in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2006-02-15, 22:29
  3. Fläkten död..?
    By Hersak in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-01, 19:43
  4. Fläkten paj!
    By CompuTerror in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2004-05-28, 22:02

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •