Tjenare!
Tänkte kolla om någon vet vars man kan beställa tomma DS fodral i sverige/europa?
Tjenare!
Tänkte kolla om någon vet vars man kan beställa tomma DS fodral i sverige/europa?
Vi har diverse fodral/skal till DS... om du hittar ett som vi inte har men vill ha kan du alltid maila oss och länka till den och se om vi kan ta in dom
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
jag hittade fodralen! http://www.rivierapublishing.co.uk/c...ml%23a593#a593
För er som är intresserade finns det även en sida som heter www.Thecoverproject.net som har omslag till dessa fodral. Allt från Game boy till DS
jaha, du ville ha fodral till spelen... ok
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Tomma fodral borde du kunna köpa i valfri spelbutik där du köper originalspel
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks