Finns det ännu folk som har intresse av dessa maskiner eller är det bara att uppdatera och kränga skiten ?
tillverkad: 2007-08-30 dash: 6170
/Johan
Finns det ännu folk som har intresse av dessa maskiner eller är det bara att uppdatera och kränga skiten ?
tillverkad: 2007-08-30 dash: 6170
/Johan
Det är många som vill ha JTAG konsoller, så kräng den som JTAG-Hackbar, vad vill du ha för maskinen?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Jag hann inte mer än lägga in en annons så var jag redan bjuden 1500:- för enbart konsolen,,,dock med krav på att den inte RROD:ar,,,,och det gör den inte.
Är folk så kåta på att lira spel utan skiva ? så man pröjsar inte långt ifrån vad man får en ny arcde för ?
Har fått tag på två till med dashboard på 67** nånting...tillverkade 2007.
Sålde en RROD fixad box o köpte in deras gamla trasiga för en hundring
Sen hittade jag en på återvinningen oxo...så nu har jag 3st.
Verkar finns i lite äldre personer hem där barnen flyttat ut och tröttnat på att lira.
Dom är inte lätta att få tag på, därav pröjsar folk gärna extra för dom då det går att JTAG:a dom, det går inte o göra med vilka 360's som helst...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks