Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Hjälp med ISO2GOD !!!!!

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2010
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    Angry Hjälp med ISO2GOD !!!!!

    Hjälp !!! Jag håller på att bli galen..
    Har fått xexmenu installerat på min 360 hos psxcare och har sedan köpt en extern hårddisk på 1.5 tb som jag formaterat i fat 32. Jag vill spela backupspel från den och har tankat hem programmet Iso2god som ska se till så att filerna omvandlas så att de går att boota från hdd utan skiva. När jag lägger in .iso i Iso2god får jag först varning från mitt antivirusprogram att det är virus och trojaner i programmet och när jag sedan klickar "ignorera" får jag lägga in iso filen men den klagar på att den inte hittar xextool m.m och title id, disc och size fylls inte i alls.. Jag e noob på detta och har verkligen försökt att kolla i forumen för att lösa detta på egen hand men utan resultat.. Jag har win 7, kan det möjligtvis vara problemet ? Försökte köra programmet på en kompis dator med samma resultat.. SNÄLLA HJÄLP !! FÅR STROKE SNART...

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Boomslang71 Visa Inlägg
    Hjälp !!! Jag håller på att bli galen..
    Har fått xexmenu installerat på min 360 hos psxcare och har sedan köpt en extern hårddisk på 1.5 tb som jag formaterat i fat 32. Jag vill spela backupspel från den och har tankat hem programmet Iso2god som ska se till så att filerna omvandlas så att de går att boota från hdd utan skiva. När jag lägger in .iso i Iso2god får jag först varning från mitt antivirusprogram att det är virus och trojaner i programmet och när jag sedan klickar "ignorera" får jag lägga in iso filen men den klagar på att den inte hittar xextool m.m och title id, disc och size fylls inte i alls.. Jag e noob på detta och har verkligen försökt att kolla i forumen för att lösa detta på egen hand men utan resultat.. Jag har win 7, kan det möjligtvis vara problemet ? Försökte köra programmet på en kompis dator med samma resultat.. SNÄLLA HJÄLP !! FÅR STROKE SNART...
    ISO2GOD används bara med Interna hårddisken, Xbox Image Browser är till för att packa upp innehållet i ISO filerna för att köra dom från hårddisken.

    Utöver det är problemet ditt antivirus, stäng av det tillfälligt så ska du se att det fungerar bättre med ISO2GOD
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    åh nej, animerade gifbilder som profilbilder.... *skratt*
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Hjälp!! xbit rödgrönblink flashning hjälp
    By xbsimon in forum X-B.I.T. support
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 06:57
  2. Hjälp Hjälp Hjälp...snabbt snälla
    By Tjoaren in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2005-04-29, 14:43
  3. BehÖver Verkligen HjÄlp Med Anslutningar! SnÄlla HjÄlp!!!!
    By Kalle112 in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2005-01-19, 21:46
  4. HJÄLP HJÄLP kommer inte längre in i BIOS menyn
    By FDMan in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-29, 13:19
  5. Hjälp sökes!!! Program till Xbox. Hjälp
    By Engel in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-09-27, 17:26

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •