Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Bästa Halo spelet genom tiderna?

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    61
    Respekt
    18

    Bästa Halo spelet genom tiderna?

    Hej!

    Jag köpte Halo Reach på ******* för en sjukt billig slant på release datumet. Så började jag på det samma dag och tyckte det var riktigt kul. Kom fram till att det enda spelet jag klarat i serien var det första Halo, och det hade jag riktigt kul med på den tiden. Jag hade själv inte någon Xbox utan låna polarens och då var Halo det givna spelet. Jag och min dåvarande flickvän spela det och det var skitkul. Sedan när Halo 2 kom så körde jag det multiplayer med en polare men jag spela aldrig klart det på singleplayer Campain.

    Men jag fick sån mersmak när jag körde igång Halo:Reach att jag gick strax därpå och köpte Halo 3 ODST. Nu har jag alla Halo Spel i serien i tvspelshyllan. Men frågan är -

    Vilket anser ni vara det bästa i serien?

    Jag har precis nu klarat ut Halo: Reach och tänkte skall jag köra Halo 3 härnäst eller Halo 3 ODST? Vad tycker ni?

    Och som sagt, hade vart kul att få åsikter om vilket halo spel som är bäst, kanske sett från då varje spel hade sin era för att spelen skall få lite rättvisa.

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Köpte också mitt för 299 kr ( max en per kund )
    PErsonligen tycker jag man kan gå från början till slutet *ler*
    Halo 1 + 2 för gammelboxen o om inte så kan man börja på Halo 3, fortsätta med O.D.S.T ( Halo Wars käns lite frispelande likt Warcraft/starcraft ) och sen hoppa på Reach
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2010
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Bästa? Halo 1. Resterande spel har bättre grafik, större utbud i form av vapen, fordon, och sist men inte minst helt innehållslös story! Halo 2 hade kanske en någotlunda OK story. 3an var ju rent av FATTIG. ODST ska vi inte tala om. Reach, varför gå BAKÅT i tiden och inte FRAMÅT? Ska dom göra som i star wars?

    Spel dom borde försöka återuppliva är Parasite Eve, om ni provat det till PS2? Helt underbart! Eller Dino Crysis :-)

Liknande diskussioner

  1. Bästa PS2-spelet?
    By probotector in forum Playstation 2 - spelfrågor
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-11, 11:49
  2. Bästa fotbolls spelet
    By robin_nerf in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2005-03-04, 12:46
  3. Bästa Xbox spelet hittils?
    By Skyddslingen in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 18
    Senaste inlägg: 2004-07-30, 14:18
  4. NTSC HALO --> PAL HALO
    By WebWolf in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2003-06-05, 19:03

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •