Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: PS3 Firmare 3.50 nyligen släppt! (Uppdatera inte om ni vill kunna spela backupper !)

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29

    PS3 Firmare 3.50 nyligen släppt! (Uppdatera inte om ni vill kunna spela backupper !)

    PS3 Firmare 3.50 nyligen släppt!
    ( Uppdatera inte över fw 3.41 om ni vill kunna spela backupper !!! )

    Nytt i uppdateringen för er som struntar i Teensy med mera:

    En uppdatering av PS3-systemprogramvaran släpptes den 21 september 2010. Om du uppdaterar PS3-systemet kommer versionen av systemprogramvaran att vara 3.50 och nedanstående funktioner uppdateras. Om du vill hämta version 3.50 av PS3-systemprogramvaran behöver du minst 170 MB ledigt utrymme på PS3-hårddisken (systemuppdatering) eller på ett flyttbart lagringsmedia (PC-uppdatering).
    Viktiga funktioner i version 3.50 av systemprogramvaran


    • Uppspelning av 3D-material inspelat på Blu-ray Disc



    Nu kan du spela upp 3D-innehåll och 3D-material inspelat på Blu-ray Disc med PS3-systemet.
    Obs!

    • Om du vill visa 3D-material måste du ha en 3D-kompatibel tv som uppfyller 3D-standarden och en HDMI-kabel med hög hastighet.
    • Beroende på innehåll kan det hända att vissa element visas annorlunda i 3D när du spelar upp det via PS3-systemet än när du använder andra enheter.

    Andra nya eller reviderade funktioner i version 3.50
    Vänner

    • Nu kan du skicka klagomålsrapporter om du får oönskade meddelanden eller om du utsätts för trakasserier via meddelanden.

    Annat

    • Nu kan du komma åt allmän information på Facebook från spel med Facebook-funktioner.

    "Blu-ray 3D" och logotypen för "Blu-ray 3D" är varumärken som tillhör Blu-ray Disc Association.
    Facebook är en tjänst som hjälper dig att hålla kontakten och dela innehåll med vänner och bekanta. Facebook är ett registrerat varumärke som tillhör Facebook, Inc.
    Obs!

    • Du kan vara tvungen att uppdatera PS3-systemprogramvaran innan du kan spela vissa spel.
    • Gör inte uppdateringar med andra data än de officiella uppdateringsdata som tillhandahålls av Sony Computer Entertainment över ett nätverk eller på skivmedia, och utför inte uppdateringarna på andra sätt än de som beskrivs i produktdokumentationen eller på den här webbplatsen. Om en uppdatering utförs med data från en annan källa, på ett annat sätt eller med ett PS3-system som ändrats eller modifierats på något sätt, så kan det hända att PS3-systemet inte fungerar som det ska och att officiella uppdateringsdata kanske inte kan installeras. Om du utför någon av de här åtgärderna kan det göra att PS3-systemets garanti slutar gälla och påverka dina möjligheter att få garantiservice eller reparationsservice från Sony Computer Entertainment.

    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Woot! nu kommer sony dissa 3.42 och hoppa direkt till 3.50 med nyare konsoller i framtiden
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Uppdatera för att kunna spela brända spel?
    By RJse in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 16:47
  2. Uppdatera för att kunna spela live?
    By kewkpad in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 00:16
  3. måste uppdatera 360 för att kunna spela backup?
    By macbang in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-07, 20:33
  4. ps2 vill inte spela dvdr med ripper 2 gold
    By imax in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-03-12, 18:16
  5. vill kunna spela spel från hdisken o se film
    By drummer man in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2003-03-27, 16:17

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •