Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Jtag (able) xbox 360 säljes

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    Jtag (able) xbox 360 säljes

    Hej!

    Har en 360 med hdmi som ska vara öppen för jtag. CB verisionen är utläst och det ska inte vara några problem att jtag'a (eller ja.., jag har inte lyckats, men inte försökt så mycket heller så vet inte hur mkt problem det är =)

    Jag har läst ut nand utan problem, har inte heller varit några problem att skriva tillbaka till nanden. Dock så vill den inte boota när jag lägger in XBreboot. Skriver jag in orginal igen så är allt frid o fröjd.

    Har skaffat en ny box så jag orkar inte mecka något med denna och tänkte därför sälja den!

    Just nu ligger orginal på den så allt fungerar som vilken box som helst..

    Ge mig ett bud!

    Kan skicka boxen, annars så bor jag i Karlstad/Linköping

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Kan det vara så att det är fel version av mjukvara du skjuter i, innan du patchar den bör du kontrollera vilken version av mjukvara det är o hårdvara du har såklart
    Kika lite vad Psytroll o Swizzy skrivit
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Tack för tipset men som sagt, jag orkar inte göra något mer med den då jag skaffat en ny.. Jag är ganska så säker på att jag la in rätt verision av Xbreboot.

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Tosca Visa Inlägg
    Tack för tipset men som sagt, jag orkar inte göra något mer med den då jag skaffat en ny.. Jag är ganska så säker på att jag la in rätt verision av Xbreboot.
    Har du en e-mail adress man kan nå dig på? och vad mer än själva konsollen planerar du skicka med?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Har du en e-mail adress man kan nå dig på? och vad mer än själva konsollen planerar du skicka med?
    Beror på vad man vill betala =) Kan skicka med lite allt möjligt, alla kablar, trådlös hk, 60Gb hdd (kanske har en 120 också), 2 st trådlösa gitarrer... eller om man enbart vill ha konsolen.

    kan maila mig på larzon (a) gmail...

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    ok antar att det är .com i slutet av din e-mail?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Jtag på xbox 360 elite maskiner
    By Robotach in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-22, 13:34
  2. Oljud i XBOX 360
    By Rubbebubbe in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2009-12-10, 15:01
  3. xbox 360 fråga
    By Red_fox in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-28, 16:18
  4. XBOX 360 - alla vanliga frågor och svar
    By Hansi in forum FAQ / Vanliga frågor och svar
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 11:21
  5. vet inte vad jag skall göra...
    By tiito78 in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2004-10-19, 10:04

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •