när kommer nästa sändning messiah?
några nyheter för oss som bokade dem lite senare än resten
Jag beställde bara messiah och ingen montering kommer jag få vänta extra länge även nästa skeppning?
när kommer nästa sändning messiah?
några nyheter för oss som bokade dem lite senare än resten
Jag beställde bara messiah och ingen montering kommer jag få vänta extra länge även nästa skeppning?
muskler tack
Jag har fortfarande inte fått någon info om kommande leveranser. Och företaget jag handlar för vet att jag kommer skicka några hundra tusen för nästa order så fort dom ger mig klartecken...
Hur det blir med beställda enstaka chip beror på när vi får de chip vi beställt. Vi måste tyvärr alltid prioritera våra egna monteringar eftersom teknikerna inte får sitta här utan jobb.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hansi:
Do you have any of the 50 chips left? and how many PS2 do you have waiting for installation?
The reason I ask is because one of them is mine and I was wondering if it will be completed soon
Im an Australian living in Sweden
Hur många chip kommer i nästa beställning när du fått klartecken?
Jag väntar fortfarande på ytterligare 50 chip som jag betalt för flera månader sedan.
När dom är på väg kommer vi beställa några hundra åt gången.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Finns det nån bra förklaring varför leveranserna tar sån tid och informationen från leverantören är så dålig?
Det finns väl några anledningar...
Sony har orsakat en jävla massa problem för de inblandade. Det går inte att öppet hålla på med multi-x chip i england längre efter den fällande domen.
En bugg i koden har krävt en del jobb att fixa.
Det går långsamt med tillverkningen eftersom chipen inte programmeras direkt i fabrik, utan programmeringen görs mer eller mindre för hand med en enda programmeringsutrustning (som iofs klarar flera chip åt gången)
Nästa sändning messiah chip kommer dem skilja sig något från den första leveransen ni fick?
Vad jag förstått beror förseningen huvudsakligen på att man rättat till ett fel som göra att chipen inte fungerar på alla "v4" moderkort. Nästa sändning har alltså inte det problemet.
Tack för dem snabba svaren Hansi
låter jävligt bra det där Hansi..så man slipper va orolig för att det ska strula med ens v4:a
Take one's adversity Learn from their misfortune Learn from their pain Believe in something Believe in yourself Turn adversity into ambition Now blossom into wealth
den som väntar på något gott... men det kommer alltid finnas monteringar hoppas bara att jag som beställt enstaka chip inte måste ge er 1000kr för monteringen bara för att överhuvudtaget få ett chip... det är lite jävligt
muskler tack
Bookmarks