Nja, jag skulle aldrig rekommendera att nedgradera eller patcha sönder spelskivor ifall man lånar ut dem till vänner eller bestämmer sig för att köra live en dag, lite slöseri o jämförbart med att äga en ny fräck sportbil o köra med gamla torra däck där man ser corden sticka ut... funkar ett tag tills det går jävligt snett *skratt*
ABGX kontrollerar man så allt står rätt till helt enkelt. L
Jämför en korrekt patchad skiva med en GPS mjukvara, att din 360 är en GPS enhet och att minneskortsläsaren ( DVD´n ) bara tar emot kartor från minne.. IXtreme LT struntar i om det är korrekt livepatchade spel man kör o du kan köra vilka skivor du vill kontra förr i tiden då man var tvungen att signera skivorna korrekt ( se till att stealthpatchar var korrekta )
Nu har du mer ansvar för att DVD enheten inte har det, så det är upp till dig o kontrollera skivorna helt.
Kontrollerar du skivorna med ABGX och har en LT mjukvara på din DVD läsare kan du jämföra det med att lägga in laser o fartkontrolls data på en GPS så du vet nrä det är dax att sakta in för o inte bli fotad eller lasrad
Dock kan farbror blå byta plats o det jämförs med att man kör live på egen risk o inget är 100% livesäkert
Ja jag vet... jag är en mästare på dumma paralleller
N/P
vi är ju här för att hjälpa varandra
Bookmarks