Tja, FIFA 11 online pass vad är det? Är det nånting som krävs för att spela FIFA11 LIVE?
Tja, FIFA 11 online pass vad är det? Är det nånting som krävs för att spela FIFA11 LIVE?
Förmodligen
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Man måste köpa 800 microsoft points som kostar 150 kr i någon affär. Vanligtvis finns koden på manualen i orginalspelet.
Om du inte köpt FIFA 11 så finns ju inte SSv2 till det än heller vilket gör att du ändå inte borde vara online eller spela det på en obannad box iaf...
Oj jag var ute på Live igår. Så nu väntar jag att bli bannad alltså :-( FxxK. Räckte inte det att spelet blivit verfierad av ABGX360 ??Är den inte live säker då? Var det inte så?
Vi vet inte säkert men troligtvis inte nä. Men det är också högst troligt att vi alla blir bannade i nov igen. haha
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Vet någon om FiFA.11.PAL.XBOX360-LoCAL , blivit verifierad på Abgx360 ?
Det finns tydligen bara två st rips och den ena har inte engelska språket på sin och denna har inte SSV2 på sin, dvs inte blivit verifierad på Abgx360. Behöver ladda filerna snabbt som den.
Vet någon varför det tar så lång tid eftersom spelet kom ut för en vecka sedan ?
Förmodligen för att folk har flickvänner de hellre umgås med
och för din första fråga så är det bara o dra ned o verifiera med ABGX360 själv...
Du sitter inte o drar ned saker eller lånar av polare som påstås vara ok o inte kontrollerar själv hoppas jag...
Det var så en av våra Praktiklanter blev bannad *skratt*
Han hade en kompis mindre efter det berättade han.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Någon som vet ifall det finns någon PAL-release ute som går att verifiera med svenska på? Har dragit ner Fifa_11_ASiA_XBOX360-SuperX360, men är tveksam till om det finns svenska på den.
Finns inte svenska i ASIA versionen.
Google is your friend!
Finns det nåt sätt att kringgå online pass förtillfället?
Google is your friend!
Google is your friend!
Det kan stämma, men min poäng är att om en asia-relle passar uk-retail så hade det lika gärna kunnat vara en nordic retail
jo precis, det man ska kolla efter är game data, allt annat kan ha samma värden på vissa spel
Google is your friend!
Google is your friend!
Inget. Det finns inga SSv2 filer till den releasen. När jag fråga killarna bakom abgx360 så sa de att det med största sannolikhet inte kommer komma några heller. Du får ta ner ASIA versionen istället. Du får inte svenska men den har iaf engelska och går att patcha. I annat fall får du helt enkelt gå och köpa spelet.
Bränn backup som är ASIA versionen, den är engelsk. Den har SSv2 och SplitVid och verifierad för online spel. Dom andra bör inte spelas online.
Asia versionen är verifierad och går att spela LIVE med då den även har SSV2. Men det spelar ju ingen roll då du ändå behöver en passcode att lira online och så vitt jag vet finns det bara 2 lösningar
1 Köp spelet - kod i manualen
2 Köpa Koden från Xbox live marketplace.
Bara för intresseklubben så går det nu faktiskt patcha "FiFA.11.PAL.XBOX360-LoCAL" till SSv2.
Bookmarks