att programmera den så att man kan köra tex psgroove till ps3 med denna?
att programmera den så att man kan köra tex psgroove till ps3 med denna?
Det går att använda den till mycket mer än att bara programmera Xbox 360 med bara googla lite eller koda lite
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
har försökt kollat men kan inte se vad det är för chip
har googlat runt men hittar ingen info om LPC 2148 ngn som vet var jag kan hitta hex och program?
ARM7TDMI-S <--- chippet
Står på deras egna hemsida: http://www.olimex.com/dev/lpc-h2148.html
*edit:*
Tog mig cirka 1-2 minuter att hitta den informationen, därefter började jag kolla lite efter det specifika du söker, men hittade ingen färdig hex... bara info om att det behövs ngn med goda kunskaper för att kunna använda den här också (Programmerings kunskaper)
Last edited by Swizzy; 2010-10-06 at 09:31.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Köp hellre en annan renodlad ( Utvecklingsdongel ) istället för en nand läsare/programmerare...
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Ehh, en LPC-H2148 *ÄR* en utvecklingsdongel. När man får den levererad och kopplar den till USB så låtsas den vara en mus och gör så muspekaren går runt runt i en fyrkant på skärmen.
Det är bara när vi lagt in nandpro-koden i den som den blir en nandläsare/programmerare.
Kan man programmera den plattformen så kan man få den att göra helt andra saker...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks