Hej, köpte häromdagen äntligen en ny xbox 360, den här gången den nya 360 slim med 250gb hdd.
Sökte, men hittade ingenting. Kan man flasha/chippa den så man kan lira backups?
Det fins ingen publik lösning för Slim ännu, Team Jungle har lyckats men de håller på att testa mjukvaran ( förmodligen stora November rusningen de vill testa banvägen på med mer. )
Håll koll på deras RSS flöde eller Twittersida... eller i deras kanal på IRC.
Så håll ögonen öppna i vår nyhets sida, står det där att vi kan modda slim så går det.
Om inte så har det förmodligen inte kommit en fix eller är stabil nog.
Vi brukar vara först i Sverige med att få prova detta, mest bara för att vi har resurserna och är tekniknördar allesamman som jobbar här.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Jag skulle hålla slimmen omoddad och spela hemhyrda demo-spel på mina bannade om jag vore dig
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Kommer lösningen ut efter 18.00 o vi har stängt butiken så ja dagen efter
Som det ser ut just nu är Slim satans jobbig att öppna utan att det syns, all garanti hävs mao.
Det C4eva o gubbarna kikar på är nya öppningsverktyg för att göra detta snyggt o sedan så klart mer test av mjukvaran för att '"förhoppningsvis" göra den säkrare på live så klart.
Ingen 100% säker lösning kan utlovas i vanlig ordning men det vet ni ju redan om alla gamla 360 rävar
/ Pendragon
Bookmarks