Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Låsa upp alla låtar i guitar hero

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Härnösand
    Inlägg
    205
    Respekt
    22

    Låsa upp alla låtar i guitar hero

    Tjo, köpte häromdagen GH 6 warriors of rock + GH Metallica, men har inte hunnit spela något direkt, och såg att många låtar var låsta.

    Ska ha typ "GH-kväll" med kompisar idag, och tänkte att det hade varit småmys att kunna spela alla låtar utan att gå igenom hela karriären. Finns det något sätt att låsa upp alla bara tillfälligt?
    Har sökt koder, men hittar ingenting. :/
    //yabbah

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Det tror jag inte, det kallas fusk att låsa upp alla låtarna sådär
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Det skall finnas ett sådant fusk där man via trummorna slår in en kombination, vi hade en sån i butiken när vi sålde Rockband för lastlänge sedan innan de kom till sverige o vi tog dem från Australien.
    Typ höger cymbal, kagge, röd trumma, gul etc i olika kombos.

    Savefunktioner stängs av helt då och inga poäng sparas när man använder det.

    Googla
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Guitar Hero 3 Unlock All Cheat Code
    The Unlock All Code will unlock all the songs in Guitar Hero III: Legends of Rock. Simply press this color combination and you will be able to access every song that is in the game Guitar Hero III


    (Yellow Orange), (Red Blue), (Red Orange), (Green Blue), (Red Yellow), (Yellow Orange), (Red Yellow), (Red Blue), (Green Yellow), (Green Yellow), (Yellow Blue), (Yellow Blue), (Yellow Orange), (Yellow Orange), (Yellow Blue), Yellow, Red, (Red Yellow), Red, Yellow, Orange
    #
    Additional Guitar Hero 3 Unlock Everything Code
    This combination of buttons will unlock everything in the game.

    __________________________________________________ _________

    "Guitar Hero: World Tour" -- like every music game before it -- is no different. But the developers have been generous enough to also include cheat codes!

    GameStop gave away the unlock all songs code as part of a pre-order incentive, but with the game now on sale, the cheat code is freely available, thanks to the Internet.

    In order to gain access to every "Guitar Hero" song on the disc, head to the "Cheats" section in the "Options" menu. Choose the prompt to enter a new cheat and toss in and press Blue, Blue, Red, Green, Green, Blue, Blue, Yellow.

    With that, you can now access every song in "Guitar Hero." Have fun!
    (Green Red Blue Orange ), (Green Red Yellow Blue), (Green Yellow Red Orange), (Green Yellow Red Orange), ((Green Red Yellow Blue), ( Red Yellow Blue Orange), ( Green Red Yellow Blue), ( Green Yellow Blue Orange), (Green Red Yellow Blue), (Green Red Yellow Orange), (Green Red Yellow Orange), (Green Red Yellow Blue), (Green Red Yellow Orange)


    Once you use this code the game will be open to you completely.


    ________________________________________________


    Guitar Hero: Metallica Cheats

    Tags: Guitar Hero: Metallica Cheats, Guitar Hero: Metallica Cheat Codes, Guitar Hero: Metallica Hints, Guitar Hero: Metallica Secrets
    Platform: Xbox 360

    Guitar Hero: Metallica Cheat: Cheat List

    Enter the following codes at the Cheats Menu with your guitar controller for the desired effect.

    * Air Instruments - RED, RED, BLUE, YELLOW, GREEN, GREEN, GREEN, YELLOW
    * Always Drum Fill - RED, RED, RED, BLUE, BLUE, GREEN, GREEN, YELLOW
    * Always Slide - GREEN, GREEN, RED, RED, YELLOW, RED, YELLOW, BLUE
    * Auto Kick - YELLOW, GREEN, RED, BLUE, BLUE, BLUE, BLUE, RED
    * Black Highway - YELLOW, RED, GREEN, RED, GREEN, RED, RED, BLUE
    * Flame Color - GREEN, RED, GREEN, BLUE, RED, RED, YELLOW, BLUE
    * Gem Color - BLUE, RED, RED, GREEN, RED, GREEN, RED, YELLOW
    * Hyperspeed (all instruments) - GREEN, BLUE, RED, YELLOW, YELLOW, RED, GREEN, GREEN
    * Invisible Rocker - GREEN, RED, YELLOW, YELLOW, YELLOW, BLUE, BLUE, GREEN
    * Performance Mode - YELLOW, YELLOW, BLUE, RED, BLUE, GREEN, RED RED
    * Star Color - RED, RED, YELLOW, RED, BLUE, RED, RED, BLUE
    * Vocal Fireball - RED, GREEN, GREEN, YELLOW, BLUE, GREEN, YELLOW, GREEN
    * Additional Line 6 effects (Music Studio) - GREEN, RED, YELLOW, BLUE, RED, YELLOW, BLUE, GREEN


    Google is your friend
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Guitar Hero 5
    By .db. in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 15
    Senaste inlägg: 2009-10-22, 06:54
  2. Guitar Hero 3
    By madwien2 in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-21, 17:35
  3. Guitar Hero III
    By MuRRe_C in forum Nintendo WII - Spelsnack
    Inlägg: 17
    Senaste inlägg: 2008-04-16, 21:10
  4. guitar hero låtar pirat.
    By Jonzeboy in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-07, 03:31
  5. Guitar Hero på PS3?
    By prodge64 in forum Playstation 3
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-26, 22:44

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •