Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Hur hög ska muren bli......... :-)

Registrerade
    Feb 2005
    Från
    VÄXJÖ...SMÅLAND
    Respekt
    20

Talking Hur hög ska muren bli......... :-)

Hittade detta på psxscene......
    Good news for Playstation 3 fans.

Sony is not sitting idly and watching the PSJailbreak wreck havoc. Apart from sanctioning the very mention of the name over at US websites, Sony has finally succeeded in banning the selling of the modchip in Europe.

After releasing a security firmware update which made the PSJailbreak useless, Sony has gone 1up now and the Japanese manufacturer has cut the grass from under the feet of prospective hackers through an order which makes it illegal to sell the modchip and all its clones in Europe. This news has been confirmed by ChipSpain, one of the leading modchip online retailers who have taken off their stock of the PSJailbreak from their website following this recent order.

Ska det slutas skickas brev från Kina nu....det är väl en rätt så meningslös lag.Tycker jag iallafall.Ska man sluta sälja bilar som går fortare än 120km/h oxå.....för så fort får man inte köra.De får nog anställa ett par tusen till på tullen som tycker det är skitkul att scanna "bruna mjuka kuvert".Eller göra muren jävligt hög runt hela Asien.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Låter som en amerikansk artikel, dom vet ju i regel inte skillnaden mellan Europa och Afrika. Och definitivt inte att Europa består av mer än ett land. Skall bli intressant att se vad källan till denna information kommer ifrån.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Feb 2005
    Från
    VÄXJÖ...SMÅLAND
    Respekt
    20
    Ja...och frågan är hur ska dom kunna förbjuda det!!! Folk beställer ju gladeligen på internet ändå.Finns ju 100+ som säljer ändå... och denna lagen är som nerladdning....jag bryr mig inte sålänge det finns lite "grövre" brottdlighet att ta tag i

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner