Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Inget ljud

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2010
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    Inget ljud

    Hej,

    Köpte precis en Wii på ******* o vart lovad att allllllt funka kalas.... haha ja ni, så var det inte. Koppla in när jag kom hem o ljudet funka inte. Några tips på vad man kan göra?

    Tack!

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Kontakta säljaren...
    Pengarna tillbaka om du kopplat in kablar rätt o fortf inte har ljud även om du höjer volymen.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2010
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Hehe, om han nu hade svarat i telefonen så visst Är nog tyvärr bara inse att jag blivit lurad :P

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    lika trist varje gång man hör eller läser, jag åker alltid hem till folk o kopplar upp när jag säljer saker på block sidor etc.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2010
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Tyvärr alltid lätt o vara eftersmart men man blir alltid en erfarenhet rikare! Nåväl till mitt problem - finns det något att göra för att få liv i ljudet?

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Kom förbi oss och låt oss koppla upp o testa med våra kablar.
    Annars nej... Kanske en systemuppdatering fixar dilemmat, annars är nog några kretsar rykta på din Wii...

    är den Moddad eller helt original?
    Fick du kvitto på den ?
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2010
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Okej, kommer gärna förbi med den, var håller ni hus o hur snabbt kan ni börja kolla på den?

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Jens Olsson Visa Inlägg
    Okej, kommer gärna förbi med den, var håller ni hus o hur snabbt kan ni börja kolla på den?
    Vi finns i Stockholm, Blekingegatan 16 på Södermalm, hur snabbt vi kan titta på det beror på hur många maskiner vi har före i kö men en snabb check i kassan kan vi ju göra kostnadsfritt för o se om det är ngn kabel eller liknande som är felet...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Inget Ljud ....
    By vistasol in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-09, 09:22
  2. Inget ljud vid uppspelning av fim (DVD)
    By GroGGmanneN.se in forum Playstation 3
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-22, 23:34
  3. Inget Quicktime ljud
    By fArGo_sWe in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2004-08-12, 01:28
  4. Inget ljud, hänger sig
    By Jojje2004 in forum Ripper 2 GOLD
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-07-14, 14:00
  5. Inget ljud
    By Danneman in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-10-11, 14:19

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •