Är fördelen med ps3key och jailbreak att man enklare startar upp sin konsol än om man använder sin telefon?
Och fördelen med jailbreak framför ps3key att man kan komma att uppdatera mjukvaran i denna?
Är fördelen med ps3key och jailbreak att man enklare startar upp sin konsol än om man använder sin telefon?
Och fördelen med jailbreak framför ps3key att man kan komma att uppdatera mjukvaran i denna?
Jag har samma fråga här. Är det någon som vet? Jag har kört jailbreak från experia och det fungerar fint när man väl får igång det. Problemet är att det tar allt mellan 1-20 försök och få det att starta. Det är fustrerande att sitta o stänga av o sätta på ps3an i 10min för att exploiten skall ladda. Är det samma sak med de köpta usbsticksen eller är det samma där att man måste starta om starta om o starta om?
Nackdelen med en telefon är att ingen kan ringa till dig medan du spelar
Och att folk måste kompilera in nyare funktioner för att man skall få med smaskiga funktioner.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
nja de beror la på vilken telefon, ja kör psfreedom från min nokia n900 där e de bara att gå in i terminalen å skriva
./psfreedom-enable.sh
å efter att ps3an har startat så är de bara att koppla ur den å skriva ./psfreedom-disable.sh
den behöver alltså bara va inkopplad under booten=)
men har ingen aning om hur de funkar på andra mobiler=P
*PS3 slim 120- CFW 3,55
*Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
*GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
*Gamecube-Duo Q-Top case crystal
*Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
*Xbox 360 slim original so far
*Pstwo original x)
*Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod
Har satt i allt själv
Det är ungefär samma på min HTC. Det är bara när man bootar PS3:an som telefonen behöver vara inkopplad för att aktivera psfreedom.
Bookmarks