Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Har några problem med min ps3key

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2010
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Har några problem med min ps3key

    Hej!
    Jag försökte få igång min ps3key som jag hämtade ut förra veckan, så jag gör som dem skriver på sin hemsida att man ska göra: dra ut strömmen helt och hållet innan man sätter in keyn, inga andra USB enheter inkopplade, startar sen upp den och trycker på edject.
    Då ska LED lampan börja lysa blått, jag vet inte hur lång tid det ska ta men min gör det bli blå efter att man har varit inne bland menyerna ibland.. Och där hittar jag inte "install package file" filen någon stanns :/

    Jag har 3.41 uppdateringen.

    Någon som har varit med om samma sak eller kanske bara allmänt vet någon lösning på problemet?

  2. #2
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    204
    Respekt
    18
    Skulle tro att det beror på att du inte trycker på eject i tid. Det du kan testa är att trycka flera gånger på eject direkt efter att PS3 startat. Funkar det inte då så vette fan..

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av BigMunch Visa Inlägg
    Hej!
    Jag försökte få igång min ps3key som jag hämtade ut förra veckan, så jag gör som dem skriver på sin hemsida att man ska göra: dra ut strömmen helt och hållet innan man sätter in keyn, inga andra USB enheter inkopplade, startar sen upp den och trycker på edject.
    Då ska LED lampan börja lysa blått, jag vet inte hur lång tid det ska ta men min gör det bli blå efter att man har varit inne bland menyerna ibland.. Och där hittar jag inte "install package file" filen någon stanns :/

    Jag har 3.41 uppdateringen.

    Någon som har varit med om samma sak eller kanske bara allmänt vet någon lösning på problemet?
    Som Krutan säger ovan beror det nog på att du inte trycker på eject tillräckligt snabbt eller för snabbt...

    Försök igen ett par gånger till så ska du se att du får det att fungera förr eller senare, den ska först lysa rött där efter ändra färg till blått
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2010
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Krutan Visa Inlägg
    Skulle tro att det beror på att du inte trycker på eject i tid. Det du kan testa är att trycka flera gånger på eject direkt efter att PS3 startat. Funkar det inte då så vette fan..
    tack, ska prova!

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-01, 09:34
  2. PS3Key på väg ut till försäljarna nu...
    By Tjurig in forum Playstation 3
    Inlägg: 161
    Senaste inlägg: 2010-10-22, 08:39
  3. Ps3key vs jailbreak vs android etc
    By gheno in forum Playstation 3
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2010-10-17, 15:35
  4. PS2 med några problem
    By Canixys in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-05-10, 13:29
  5. Några problem
    By cool2000 in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-13, 21:34

Tags for this Thread

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •