Okej, tack så mycket för infon. Det där med utseendet känner jag inte är en anledning att slanta upp en extra tusenlapp, för mig är prestanda det viktigaste då min XBOX ändå står gömd
Men att den är tyst är ganska schysst. Att ha WLAN, jag förstår inte vad jag ska ha det till ifall man spelar med nedladdade spel. Eller fungerar JTAG bra att lira över XBOX LIVE? Att sedan ha USB känns lite overkill, när använder man ett USB-minne? För att spara profiler osv räcker ju vanliga HDD.
Att spela LIVE är för mig egentligen viktigt, fast jag tycker inte det är värt att pröjsa för det dyra medlemskapet. Och framför allt inte om jag riskerar att bli bannad.
Det enda som jag tycker låter bättre är att ha en HDD, HDMI, WLAN (för att föra över spelen/filmerna) och att Slim är tystare. Men jag kan lika gärna skaffa en HDD till min nuvarande för en billigare slant. Sen också ny komponentkabel, då min nuvarande inte fungerar.
Men det är ingen skillnad i grafiken på de nyare konsolerna, förrutom uttaget till HDMI? Om det är någon skillnad mellan HDMI v HD AV Komponent. Men finns det något du/någon annan tycker är dåligt med Premium (den utan HDMI)? Som övriga maskiner har bättre förrutom utseendet.
Tack för snabbt och bra svar!
Bookmarks