Var inne på deras forum och ställde en fråga gällande hur exakta deras bannar är. Och om dom alltid är 100% säkra på vem/hur dom bannar.
Tråden fanns i cirka 5 minuter utan aktivitet. Sedan togs den bort, och slutligen fick jag ett PM av en person med taggen "XBLPET - Charlie" eller något liknande, kan dubbelkolla detta lite senare. Hursom, svaret i sig var ganska roligt och min fråga blev besvarad med att väldigt många bans sker per automatik, och bryter på något vis TOS. Sedan att det finns lite färre som bryter mot TOS på andra vis, där då detta crew eller "violation enforcers" tar saken i egna händer.
Har svårt att förstå, eller tro på att samtliga som skriver "banned, why?" ljuger.
Hela grejen gör mig skrattfärdig. Självklart måste det finnas dom som råkar få en ban av misstag, eller pga vad vi svenskar brukar kalla för "kommunikationsfel".
Hursom. Skall ta och läsa igenom hela deras TOS. Sedan försöka gåra något "dumt" för att sedan bli bannad. I så fall borde man ju kunna ta det till rätten?
För dom är bara människor och självklart, dom KAN säkert också göra misstag.
Någon som tror det håller? :-P
Visst. Att bråka med storebror Microsoft är ju helt poänglöst visserligen. Men vilket j*vla liv det skulle bli i deras forum.
Dela gärna era tankar. Och visst, jag kan även ta: Du är ju en überidiot schize! :P
Bookmarks