Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Guide - Black Ops BETA Offline (JTag)

  1. #1

    Guide - Black Ops BETA Offline (JTag)

    Denna guide gäller endast JTag konsoller!

    Tänkte dra upp en guide för er som vill spela betan utan att slösa bort på KV'n eller om ni redan är bannade.

    Detta är en mycket enkel guide som jag har fixat färdiga filer för.

    Börja med att ladda ner valfri fil längst ner på inlägget (System link eller Split Screen) genom att högerklicka och "Spara länkad fil som"


    För sedan över filen till valfritt minne eller FTP och lägg sedan in filen i Black Ops mappen, filen kommer att skriva över orginalet så gör gärna en backup av den!

    Starta Betan via "default.xex" som du precis bytt ut, ha skitkul nu!°

    -------------------------------------

    På grund av att jag inte riktigt känner till alla forumregler lägger jag ej upp länk till Betan förren jag har fått veta om det är tillåtet.

    Filerna
    Call Of Duty: Black Ops BETA
    Force Split-Screen
    Force System Link
    Black Ops Bots
    Last edited by 4everapple1; 2010-10-27 at 11:43.

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Förtydligar att det bara fungerar för folk som J-taggat ( nanddumpat/kalladetvadduvill )
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Räcker det? ^

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2010
    Inlägg
    154
    Respekt
    14
    Citat Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
    På grund av att jag inte riktigt känner till alla forumregler lägger jag ej upp länk till Betan förren jag har fått veta om det är tillåtet.
    Den enda regeln är väll att du inte får länka till deras konkurenter? Det går föresten inte för det blir bara massa ************* när du försöker!

  5. #5
    Här har ni en lite rolig video jag satte ihop snabbt så folket ska få sin preview!

  6. #6
    UPDATE! En ny default.xex är skapad, välkomna BlackOps Bots! +unlimited ammo

    Jävlar vad bottarna har skills :O så sjukt mycket bättre än på MW2 singleplayer, och *HOST* bottarna på MW2 coustom lobby *HOST* xD

Liknande diskussioner

  1. Speluppdateringar offline
    By Stolpiller in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2009-12-03, 21:16
  2. wii black edition
    By kotten33 in forum Nintendo WII - Drivekey
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-23, 08:02
  3. Black CD-r
    By PalmiNio in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-12-16, 21:01
  4. Black screen
    By everlast in forum Messiah - Teknisk support
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-08-03, 11:41

Tags for this Thread

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •