Varför syns inte min IP adress i systeminställningar på min PS3?
Jag vill lägga över spel genom en FTP server och behöver min IP adress.
Hur får jag fram denna? HJÄLP någon?
Varför syns inte min IP adress i systeminställningar på min PS3?
Jag vill lägga över spel genom en FTP server och behöver min IP adress.
Hur får jag fram denna? HJÄLP någon?
Du har förmodligen gått in på fel meny eller så är du inte ansluten till något ntäverk
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Jag har ju uppdaterat den till 3,41 och vill ha den där.
Blir den inte uppdaterad automatiskt när jag pluggar in den på nätverket?
Lite skraj att göra detta...
Nej, den uppdateras inte automatiskt om du vill vara 100% säker på det kopplar du ur sladden till internet...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
System Settings - *sedan näst längst ned* System information
Eller Gaia som berättar vad den har för IP på skärmen o har en FTP inbyggd.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Nu syns IP adressen men den byter så fort jag stänger av PS3.
Kör jag manuellt på inställningar så får jag felmeddelande och kommer inte ut på internet. Vad göra?
Kika på vad din router har för inställningar, verkar som din Ps3 lånar samma adress en annan PC under routern får för Ip lease
Har du ingen router så är det nog det som ställer till det lite
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks