Började spela Fable 3 för någon dag sedan.
Men har kommit en bit in i spelet och nu har spelet börja hacka/lagga.
Någon annan som har det problemet?
Har det installerat på en 60gb HDD.
Började spela Fable 3 för någon dag sedan.
Men har kommit en bit in i spelet och nu har spelet börja hacka/lagga.
Någon annan som har det problemet?
Har det installerat på en 60gb HDD.
Prova töm Cashe, spelet släpptes idag så du lär inte fåt tett original
GTA iv hadde samma problem o avhjälptes inte med uppdateringar, förmodligen kan Fable 3 göra det
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Upplever tyvärr samma sak. Dock med köpt exemplar som är installerat på hårddisken. Även i Halo Reach så droppar fpsen en hel del vid större strider. Dom kanske pressar den lilla xboxen får hårt? Äsch sak samma. Det går ju att spela fable men glädjen försvinner ju..
Mitt original laggar lite då och då när man kör från skivan... det beror på att man behöver lite mer ram än vad maskinen har
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks