Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: ps3key

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    33
    Respekt
    20

    ps3key

    Hej hur fungerar gaia manager, är det bara installera som man gjorde med open manager?Jag har ps3key,skaman uppdatera den med hermes och sånt så att vissa spel fungerar? jag fattar nada. Jag har orginalspelen eye pet och bioshock 2men får dem inte att fungera från den interna hårddisken, är det någon som vet hur man får dem att funka ? tacksam för svar

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Gaia är rätt självförklarande annars kan man läsa .txt eller .nfo filerna
    Ang kompabilitet har detta diskuterats i trådar som bland annat heter Modern Warfare 2 och där även länkats till listor på nätet som förklarar vilka spel som funkar o om det är från intern eller usb disk de skall köras från.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    33
    Respekt
    20
    Jag har kollat på dem listorna och det står att man har fått igång eyepet, så+ jag vill bara veta hur, vilken bm osv.

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2010
    Inlägg
    195
    Respekt
    14
    De kombinationer som verkar funka är att köra med PL3 i din dongel och Gaia Manager 1.03
    Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
    snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
    /Nalle Puh

  5. #5
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    33
    Respekt
    20
    Hej, jag är lite dum men vad är pl3 och hur fårjag in den i dongen är det typ en uppdatering

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2010
    Inlägg
    195
    Respekt
    14
    Antar när jag läser andra trådar att du har ett PS3key och då är du fast med deras egna uppdateringar.

    PL3 är till för utvecklingsbrädor typ teensy och liknande och är ett projekt för att få någon typ av standard i hexdjungeln. Om du
    inte har PS3keys senaste uppdatering så kan du ju prova med den och se ifall det funkar (finns på deras hemsida)
    Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
    snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
    /Nalle Puh

  7. #7
    Registrerade
    Mar 2007
    Från
    Katrineholm
    Inlägg
    451
    Respekt
    18
    apropå det så tycker jag att ps3key teamet ska skita i hermes och implementera PL istället... jag borde ha köpt en open source bräda istället, men det är lätt å va efterklok

  8. #8
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av prodge64 Visa Inlägg
    apropå det så tycker jag att ps3key teamet ska skita i hermes och implementera PL istället... jag borde ha köpt en open source bräda istället, men det är lätt å va efterklok
    Maila dem o be dem kompilera en PL3 mjukvara med
    Vad jag förstått skall Sililabs brädorna även acceptera annan mjukvara men detta täcks inte av garantin om något strular.
    Så länge man inte fuckar upp bootloadern skall det inte vara någon fara vad jag läst mig till.
    Last edited by Pendragon; 2010-11-04 at 10:08.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Maila dem o be dem kompilera en Ps3 mjukvara med
    Vad jag förstått skall Sililabs brädorna även acceptera annan mjukvara men detta täcks inte av garantin om något strular.
    Så länge man inte fuckar upp bootloadern skall det inte vara någon fara vad jag läst mig till.
    PS3 mjukvara? det är ju det dom kör! PL3 menar du nog?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  10. #10
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Lätt jag gjorde, slant på tangenterna när jag inte tittade *skratt*
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-01, 09:34
  2. PS3Key på väg ut till försäljarna nu...
    By Tjurig in forum Playstation 3
    Inlägg: 161
    Senaste inlägg: 2010-10-22, 08:39
  3. PS3key Problem
    By SkyHead in forum Playstation 3
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2010-10-21, 19:12
  4. Har några problem med min ps3key
    By BigMunch in forum Playstation 3
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2010-10-19, 21:51
  5. Ps3key vs jailbreak vs android etc
    By gheno in forum Playstation 3
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2010-10-17, 15:35

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •