Original inlägg av
Gling
Tja.. Ursäkta att jag är lite noob, men vore tacksam för hjälp
Har alltså tankat "snes9x-ps3-build4.3.7", och i README står det:
To compile the 720p build:
-------------------------
NOTE: ONLY FOLLOW STEP 1 IF YOU HAVE SDK 1.92 OR LOWER
1 - Edit the Makefile and remove the following from PPU_CXX_FLAGS and PPU_CFLAGS:
-DPS3_SDK_3_41
2 - Go to the pkg folder inside the source directory.
2 - If there is a 'PARAM.720P' file, rename PARAM.SFO to 'PARAM.480P', and rename 'PARAM.720P' to PARAM.SFO. Otherwise, do nothing and go to step 4
3 - Do 'make clean && make && make pkg'
Jag hittar PARAM.720P filen och kan renama den, men sen då? punkt nummer 3 är väldigt luddig för mig, känns som man måste compila builden på nåt sätt.
Jag sätter ju bara i USB stickan och installerar .pkg filen som finns från början, och då är ju inte rename-grejen med.. antar jag? Jag har provat och det funkar inte...
Hjälp helt enkelt.
Det du hänvisar till i Redame-filen är OM du vill kompilera den själv, om du t.ex. tänker lägga till/förbättra något.
Ska du endast använda den fö att spela så är det bara att installera en av pkg-filerna som liggter med i rarfilen, "snes9x-ps3-build-4.3.7-fw3.15.pkg" om du har Fw 3.15 i din PS3 eller "snes9x-ps3-build-4.3.7-fw3.41.pkg" om du har 3.41.
Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
Bookmarks