Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: UFC10 irritation

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    154
    Respekt
    21

    UFC10 irritation

    Brukar aldrig ha problem med att lära mig grejer i spel men d här spelet blir ja helt galen på.
    Kör karriär och ligger rankad som 9:a.
    Blir en match stående så är min gubbe ritkigt grym, men så fort man åker i mattan kan ja lika gärna släppa dosan o ta en ny snus.
    Har noll försvar mot submissions osv...så fort nån får ett grepp på mig så är bara för han o vrida till så äre klart, spelar ingen roll hur mycket ja vevar runt på spaken.
    Vad äre för fel??

    På skills har ja liksom jämnbra på allt, submission o graple skills har ja som bäst på nu men d spelar ingen roll... kör tutorials o allt.

    Nå tips nån? innan ja eldar upp spelet

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Börja träna på riktigt o släppa dosan grov i papperskorgen
    Då har man ingen annan än sig själv att skylla om det går dåligt
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    154
    Respekt
    21
    Tipset "sluta spela" i en tråd för spelsnack känns lagomt ljummen :P
    dosan grov?
    Last edited by trevor; 2010-11-08 at 01:43.

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2010
    Inlägg
    154
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av trevor Visa Inlägg
    dosan grov?
    Snuuuus!

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Jag sade aldrig att du skulle sluta spela
    Menade att du kunde ta ut dina aggressioner IRL på mattan istället *ler*
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  6. #6
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av trevor Visa Inlägg
    Brukar aldrig ha problem med att lära mig grejer i spel men d här spelet blir ja helt galen på.
    Kör karriär och ligger rankad som 9:a.
    Blir en match stående så är min gubbe ritkigt grym, men så fort man åker i mattan kan ja lika gärna släppa dosan o ta en ny snus.
    Har noll försvar mot submissions osv...så fort nån får ett grepp på mig så är bara för han o vrida till så äre klart, spelar ingen roll hur mycket ja vevar runt på spaken.
    Vad äre för fel??

    På skills har ja liksom jämnbra på allt, submission o graple skills har ja som bäst på nu men d spelar ingen roll... kör tutorials o allt.

    Nå tips nån? innan ja eldar upp spelet
    Konstigt, rätt så lätt att försvara mot submissions (om dina sd-skills inte är 0).

    allt du gör i spelet tar tillfällig stamina och när din ”tillfälliga stamina” blir låg (gul) blir du submitad lätt.
    (vila lite mellan sparkarna) sätt på stamina mätaren om den inte är på.
    viktigt att rotera hela varv.

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •