att tanka ett spel som ligger på bluray tar sin lilla tid, jag undrar således om det börjat säljas kopior i asien? samt om det finns nån butik online som säljer dessa?
att tanka ett spel som ligger på bluray tar sin lilla tid, jag undrar således om det börjat säljas kopior i asien? samt om det finns nån butik online som säljer dessa?
Köpte en 500 gigs usb 2.5 disk i Thailand full med spel . Några pressade skivor såg jag ej . Priset va 4500 bath.
Grattis om du fått massa fuldumpade spel som inte fungerar då de dumpats med en dålig mjukvara, där är det bara göra om o göra rätt
Svårt o åka tillbaka o klaga
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Ja nu funka ju alla jag köpte + jag kan prata thai så va lungt för mig . Kanske andra får problem men svaret på hans fråga va jag ej såg spel på bluray dom säljer helst spel på disk.
Glömde säga det det ingick även en ps3 jailbreak i priset
Hittade "PS3 External 1.5 TB WD Game HDD" med 128 st spel inlaggda för US$239.00 och frifrakt. Det ingår även en P3GO GT-Break $ G-Switch for PS3 Slim
På en kina baserad webshop, även trots det är en av de lite större shopparna, så tror jag att jag skulle köpt en tom disk och fixat själv.
Kloner på chipp får man för en hundring ungefär o en billig IDE eller s-arta disk med ett skräp IDE/S-ata till USB kabinett för ungefär en 100 där med. o disken säg 500 kr ( tot: 700 kr minus deras utpris 4500 Baht som är ungefär 1.100 kr blir då en vinst för thailändarna på 400 kr.. ) ja de vet vad man kan ta betalt för iaf
Pressa skivor till Ps3 kommer de nog inte göra på ett bra tag, blålaser skivor tomma kostar ungefär 2-300 kr mindre än originalspel så Plus med det är att man kan köra senaste mjukvaran o att spelen kommer med fungerar garanti
Spel på en disk om de dumpats med ett skräp program kan om man har otur inte fungera med senare versioner av managerprogram. + resan ned...
Nej då dumpar jag hellre mina egna original o polarnas
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks