Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Framtiden/uppdatera?

Registrerade
    Jul 2010
    Respekt
    0

Framtiden/uppdatera?

Tjena tänkte köpa en sån där dongle vid slutet av året och läste att det kommer förhoppningsvis kommer stöd för 3.42/3.50 snart. kan jag då uppdatera min ps3a till 3.50 och lira online och sedan köpa en dongle och jailbreaka mitt ps3 ? Eller måste man ha 3.41 och jailbreaka och sen uppdatera 3.50? eller är det för tidigt för att svara på ?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Det borde gå att lägga in 3.50 och köra online. När du väl jailbreakat kanske det inte är lämpligt att köra online, och det är väldigt troligt att det snabbt kommer en 3.51 som täpper till de hål som jailbreak utnyttjar så är vi tillbaka på ruta 1 igen. Men det är ju en fördel för alla som hann uppdatera till 3.42/3.50, nu kan ni också jailbreaka om ni låter bli att uppdatera i fortsättningen.

Sedan är det bara att hoppas att någon klurar ut hur man gör en custom firmware/löser så att spel som verkligen kräver högre firmware kan startas.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. budget ps3 vs vanliga backups ps2 framtiden :p
    By helvete in forum Playstation 3
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 16:43
  2. framtiden
    By gladpack_91 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-09-22, 23:28
  3. Olagligt i framtiden
    By Vazzer in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2005-01-02, 23:45
  4. Hur blir det med Messiah i framtiden?
    By Gustav_A in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2001-12-18, 21:40
  5. Neo4 i Framtiden
    By zolo in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2001-09-14, 10:26

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner