Jag testade Assassins creed: Brotherhood och det kommer upp dashboard update som inte går att komma förbi utan att modifiera ison. Så nu blir det att prova på ps3an istället.
Jag testade Assassins creed: Brotherhood och det kommer upp dashboard update som inte går att komma förbi utan att modifiera ison. Så nu blir det att prova på ps3an istället.
Nu fungerar kinect spelen även på min box! riktigt trevligt, hade tydligen ixtreme 1,61 i boxen (trodde jag hade LT) uppdaterade till LT 1,1 och då fungera det! får tacka för all hjälp med mina 100 tals frågor i trådarna här, nu kommer jag nog vara tyst ett tag iallafall.
jag brände ut kinect sports och såg den innan jag fick upp en ruta med att jag måste uppdatera innan jag kan spela kommer det att funka då,
men mer noga är om mina andra spel typ nhl11,fifa 11, c.o.d kommer att fortsätta fungera när jag uppdaterat dashboarden redan bannad så det spelar ingen roll.
vilbe
Både fifa 11 och Senaste Cod fungerar på min box iallafall med senaste dashboarden
Så det verkar som om det skulle kunna funka med LT 1.1 eller?
Har nu Iextreme 1.6 tror jag.
Vad tror ni?
//Jyggemannen
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Då har han som uppdatera min box gjort en egen 1.1 kanske. Nä då är de väl 1.0 jag har
Bookmarks