resistorn rt6 eller vad den heter efter jtag och inlagd xbr. vad händer om man inte tar bort den?
resistorn rt6 eller vad den heter efter jtag och inlagd xbr. vad händer om man inte tar bort den?
R6T3 är bra och ta bort ja, det är inte ett krav... det som händer om du inte tar bort den och någon klåfingrig j*vel är på din konsoll och råkar uppdatera är att well, konsollen förstörs (i JTAG syfte) har du däremot tagit bort den kommer du istället mötas av E80 och du kan flasha om nanden och allt är frid och fröjd igen
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
ok tack. lite mer frågor, nu har jag jtagat min 360 och flashat in xbreboot 8955_3, allt verkar ha gått bra har dock ej startat konsollen än, vad är nästa steg för att köra spel från hd måste man lägga in xexmenu, eller finns den där redan? kollade runt på lite forum och såg att man behöver ha dvd´n för att lägga in xexmenu, finns det inget annat sätt att lägga in den har nämligen en trasig dvd.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
du kan formatera ett usbminne i fat32 och lägga xexmenu där i.. skapa katalogen
usbminne:\Content\0000000000000000\C0DE9999
så kommer xexmenu dyka upp i dashboard under arcade spel.. när du är inne i xexmenu så kopierar du det bara dit du vill ha det.. tex: intern hdd:\Content\0000000000000000\C0DE9999
Ja
Ja
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Sweet
sweet!
Köper du en färdig JTAG:ad maskin av oss har du allt du behöver, alltså det är "noob säkert", skulle du råka uppdatera är det inte hela världen. den är dessutom färdig med det som vi tror att ni kunder vill ha, vill man ha något extra är det bara säga till så får vi försöka fixa det också, men generellt lägger vi in det som vi känner är användbart och fungerar stabilt
Google is your friend!
Bookmarks