Dröjde inte så länge för en rebooter för 12611 att komma ut. Vad tar ni (PSXcare) för att uppdatera från freeboot?
Dröjde inte så länge för en rebooter för 12611 att komma ut. Vad tar ni (PSXcare) för att uppdatera från freeboot?
Finns flera bra guider där ute annars om du vill läsa dig till Det verkar inte något direkt svårt och om
jag tror rätt kommer säkert flera "Complete idiots guide" program ut imorgon
EDIT: Finns redan ute tydligen
Last edited by linuxares; 2010-11-12 at 04:55.
haha, jag visste väl att det skulle komma sooner or later
Massa folk som tvivlade på att detta skulle komma, and here we are! hur lång tid har det tagit? jo 11 dagar!
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Aa kan nästan göra det själv lika gärna. Lite nojjig för brickning bara. Har inte kvar original-nanden men man använder väl ändå den man dumpar med flash360?
Tjopp,
Vi tar 350kr för att uppdatera till Freeboot for kinetic dvs 12xxx dashen ..
Antar att man får denna Freebot för kinetics om man köper en JTAG box av er nu i dagarna?
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Good answer!
Coolt, då får mina 360s nya "freeboot".
Varför folk tvivlade var ju för ikari lade ner, tackvare alla fuskare och profitare (alltså folk som startade specialla grupper för MW2 som de tog betalt för att delta i).
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Du måste använda en original eller Freeboot nand, en XBR nand fungerar ej [du kan bygga en freeboot 0.032 enligt min XBR -> Freeboot update guide och använda den] jag planerar vänta lite med att skriva en ny guide för hur man uppdaterar till nya freeboot tills det kommit en användarvänlig gui som fungerar bra
Google is your friend!
ladda nanden i 360 flash dump tool så ser du
Google is your friend!
SpkLeader på IRC har arbetat fram ett batch script som fungerar bättre än vad gui'n gör, ni kan få tag på den senaste versionen här: http://ep-comps.com/free60/FreeBoot/...0SpkLeader.rar
Google is your friend!
Google is your friend!
Går att se på strömkontakten med.
Google is your friend!
Bookmarks