Sida 9 av 10 FörstaFörsta ... 78910 SistaSista
Visar resultat 241 till 270 av 297

Diskussion: [Guide:] Uppdatera din JTAG till senaste version.

  1. #241
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av ElecTriX Visa Inlägg
    Jag fick exakt samma sak igår på min RGH med senaste xeBuild 2.04, fick flasha tillbaka dumpen jag gjorde precis innan för att inte få felet..
    Var livrädd att det blivit något fel med dumpen (då jag dumt nog enbart tog EN dump..).

    Har de hittat och uppdaterat denna buggen i xebuild ännu? Eller ska jag skicka samma filer till dig Swizzy (log, dump, nand) ?
    Skicka din nand till mig så kollar jag närmare på det, varit många som fått "samma fel" men egentligen haft olika problem, vet att nya xebuild fixat många problem men finns fortfarande problem kvar som inte hittats ännu (nya xebuild är inte släppt ännu)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  2. #242
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    46
    Respekt
    14
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Skicka din nand till mig så kollar jag närmare på det, varit många som fått "samma fel" men egentligen haft olika problem, vet att nya xebuild fixat många problem men finns fortfarande problem kvar som inte hittats ännu (nya xebuild är inte släppt ännu)
    Mailat håller på att skickas nu, svara på mailet om du behöver ev. mer info!

  3. #243
    Registrerade
    Aug 2012
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Testade att uppdatera till 15574 men när jag har gjort allt och tagit ur hdd och strömkabeln och väntat i 30 sec för att sedan sätt ihop den igen o starta. När jag då startar så bootar den inte utan efter ett par sec så blinkar dioden i mitten rött och inget mer händer Vad gör jag för fel?

    Jag har just nu 13604
    använde xeBuild Gui version 2.081

  4. #244
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av jimmy2080 Visa Inlägg
    Testade att uppdatera till 15574 men när jag har gjort allt och tagit ur hdd och strömkabeln och väntat i 30 sec för att sedan sätt ihop den igen o starta. När jag då startar så bootar den inte utan efter ett par sec så blinkar dioden i mitten rött och inget mer händer Vad gör jag för fel?

    Jag har just nu 13604
    använde xeBuild Gui version 2.081
    Det låter som att du får någon E felkod, får du upp något på skärmen? om inte; kolla sekundära felkoden (håll in sync knappen och tryck på eject, varje gång du trycker på eject får du 1 del av den 4 siffriga felkoden (notera antalet blinkande delar av ringen), tryck alltså eject 4 gånger...)

    Det låter som att du har en speciell typ av image som tyvärr måste byggas från original, det händer bara med 13604 (den ända jag har varit med om att problemet dykt upp på) och endast med vissa specifika maskiner (alltså inte alla) om det är som jag tror det är kan du skicka serienummret till mig (om du fått boxen RGH-JTAG hackad av oss på psxcare) så fixar jag en ny image åt dig av originalet + att jag skickar med original nanden åt dig
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #245
    Registrerade
    Aug 2012
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Jag får inte upp något på skärmen och så kan ja inte få någon felkod. När jag startar den lyser det grönt sen blinkar det rött 1 gång sen händer det inget mer. testade att få ut en felkod men det funkade inte fick bara ut släden hela tiden.

  6. #246
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av jimmy2080 Visa Inlägg
    Jag får inte upp något på skärmen och så kan ja inte få någon felkod. När jag startar den lyser det grönt sen blinkar det rött 1 gång sen händer det inget mer. testade att få ut en felkod men det funkade inte fick bara ut släden hela tiden.
    Då håller du inte in synk knappen testa o starta den med en nätverkskabel inkopplad, det kanske löser problemet (har för mig den inte ger bild i MFG errors utan nätverk HURRAY!) jag tippar på att du då kommer få E52 eller E56... minns inte vilken av om det var exakt just nu, men som sagt, har du fått den moddad av oss på PSXCare kan jag lösa det åt dig bara jag får serienummret, och skicka gärna med din cpukey också så fixar jag allt färdigt åt dig
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #247
    Registrerade
    Aug 2012
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Har nätverkskabel i och håller in synk knappen. har tagit ut felkoder förr så vet att jag inte gör fel. men den ger mej ingen kod den öppnar bara läsaren

  8. #248
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av jimmy2080 Visa Inlägg
    Har nätverkskabel i och håller in synk knappen. har tagit ut felkoder förr så vet att jag inte gör fel. men den ger mej ingen kod den öppnar bara läsaren
    Ok, nätverkskabeln var mer för att du ska få bild... hmm, undrar varför den gör sådär... tippar ändå på att det är samma fel som jag misstänker att det är (E52/E56) varit med om flera som haft problem med att gå från 13604 till högre, och alla har behövt original dump för att fixa det... det är en patch som gjordes när jag höll på med CMD ggBooter/CMD Freebooter, kommer inte ihåg vilken version det var men vet att det bara är dom som jag använt den versionen med som fått problemet... och det beror på patchar som ligger, det skumma är att inget direkt ändras egentligen i nanden om man bygger en sprillans ny nand från tomma intet, men ändå funkar det inte :/ alltså, jag har kollat all data som plockas ut mot originalet, och allt stämmer till 100%, trots det har det bara funkat från original på dom maskinerna som haft det här problemet...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #249
    Registrerade
    Jan 2006
    Inlägg
    122
    Respekt
    19
    Jag uppdatera nyss till 15774 dashboard. När jag startade upp konsollen igen så fick jag upp ett meddelande att jag behövde uppdatera för att kunna köra kinect. Vad behöver jag göra?

  10. #250
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av davvekulneff Visa Inlägg
    Jag uppdatera nyss till 15774 dashboard. När jag startade upp konsollen igen så fick jag upp ett meddelande att jag behövde uppdatera för att kunna köra kinect. Vad behöver jag göra?
    Gå in under downloads taben, och välj att ladda hem och preppa Avatar stödet för 15574...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  11. #251
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    55
    Respekt
    18
    Hej Swizzy
    Jag har läst om Jimmy2080:s problem. Jag har också 13604 och tänker uppdatera till 15574 och ni har jtagat min maskin. Så nu undrar jag ifall även jag kan få min originalnand av er och/eller om du kan hjälpa mig att göra en ny image av originalet?
    Jag har även en fråga om xebuild 2.081, vad är download/install dashfiles som finns under den för avatars?
    mvh svenolle

  12. #252
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av svenolle Visa Inlägg
    Hej Swizzy
    Jag har läst om Jimmy2080:s problem. Jag har också 13604 och tänker uppdatera till 15574 och ni har jtagat min maskin. Så nu undrar jag ifall även jag kan få min originalnand av er och/eller om du kan hjälpa mig att göra en ny image av originalet?
    Jag har även en fråga om xebuild 2.081, vad är download/install dashfiles som finns under den för avatars?
    mvh svenolle
    Skicka ett mail till psxcare@netcare.se med ditt serienummer och din cpukey och be någon där skicka din nand till dig, jag kan inte fixa nands som ligger lagrade där längre...

    Dashfiles är det som behövs för att kunna bygga en ny nand, 15574 följer med version 2.08 -> om jag inte minns helt fel med versionerna senaste versionen just nu är 2.083
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  13. #253
    Registrerade
    Jan 2006
    Inlägg
    122
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Gå in under downloads taben, och välj att ladda hem och preppa Avatar stödet för 15574...
    Tack, men sorry... Downloads taben vart? På xboxet eller skulle jag gjort det i xebuild innan? Hur gör jag det nu isf? Ledsen om det är en dum fråga, men kan i te detta och har inte xboxen här så jag kan leta eller prov.

  14. #254
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av davvekulneff Visa Inlägg
    Tack, men sorry... Downloads taben vart? På xboxet eller skulle jag gjort det i xebuild innan? Hur gör jag det nu isf? Ledsen om det är en dum fråga, men kan i te detta och har inte xboxen här så jag kan leta eller prov.
    xeBuild GUI... du kan göra det när som helst, det är absolut inte bundet till någon specifik maskin

    det är motsvarande det här: http://forum.psxcare.com/support/sho...-uppdateringar

    Med mitt program jag länkat där, och xeBuild GUI skapas en launch.ini som stänger av uppdaterings blockeringen temporärt (om du startar med minnet i) detta gör att du kan installera avatar uppdateringen/stödet, du bör göra det med kinecten inkopplad... När du väl gjort uppdateringen behöver du inte längre ha denna launch.ini eller något annat speciellt, det funkar precis som tidigare isåfall
    Last edited by Swizzy; 2012-09-12 at 12:25.
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  15. #255
    Registrerade
    Jan 2006
    Inlägg
    122
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    xeBuild GUI... du kan göra det när som helst, det är absolut inte bundet till någon specifik maskin

    det är motsvarande det här: http://forum.psxcare.com/support/sho...-uppdateringar

    Med mitt program jag länkat där, och xeBuild GUI skapas en launch.ini som stänger av uppdaterings blockeringen temporärt (om du startar med minnet i) detta gör att du kan installera avatar uppdateringen/stödet, du bör göra det med kinecten inkopplad... När du väl gjort uppdateringen behöver du inte längre ha denna launch.ini eller något annat speciellt, det funkar precis som tidigare isåfall
    Ska jag dumpa Nanden igen och göra om allt igen i xebuild? Jag fattar inte..

  16. #256
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av davvekulneff Visa Inlägg
    Ska jag dumpa Nanden igen och göra om allt igen i xebuild? Jag fattar inte..
    Starta xeBuild GUI, välj Download taben, välj dashboard version du vill ladda hem för, tryck download... vänta lite medans den laddar hem åt dig och kollar att filen är OK, välj usb minnet i dropdown listan (finns den inte där, bocka i att den ska inkludera hårddiskar också eller uppdatera) följt av att du klickar på prep...

    Du behöver inte göra någonting mer med nanden för att detta ska funka
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  17. #257
    Registrerade
    Jan 2006
    Inlägg
    122
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Starta xeBuild GUI, välj Download taben, välj dashboard version du vill ladda hem för, tryck download... vänta lite medans den laddar hem åt dig och kollar att filen är OK, välj usb minnet i dropdown listan (finns den inte där, bocka i att den ska inkludera hårddiskar också eller uppdatera) följt av att du klickar på prep...

    Du behöver inte göra någonting mer med nanden för att detta ska funka
    TACK! Är det bara att starta boxen med USB stickan i sen då så fixar den allt själv?

  18. #258
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av davvekulneff Visa Inlägg
    TACK! Är det bara att starta boxen med USB stickan i sen då så fixar den allt själv?
    Du startar sedan med stickan i, får upp en ruta som säger "vill du uppdatera?" svara ja på den...

    OBS: Du måste ha SAMMA version på minnet och moderkortet, har du högre version på moderkortet kommer inte frågan upp, har du lägre version på moderkortet kommer den skriva över nanden och du har tagit bort RGH...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  19. #259
    Registrerade
    Jul 2010
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Köpte nyss en RGH maskin av er så jag behöver såklart inte göra något med den just nu. Jag har läst igenom ett gäng trådar angående uppdatering av boxen, något som jag säkerligen kommer bli tvingad till i framtiden.
    Min fråga är enkel: Funkar guiden på första sidan i denna tråd till RGH-maskiner?
    Läser man det inlägget är det inte för RGH-maskiner, men i andra trådar så länkas det till denna guiden för personer som har RGH. Är första inlägget inte uppdaterat eller finns det ingen guide för tillfället?
    Som skrivet, jag behöver inte uppdatera utan mest rent intresse och möjligtvis kanske det kan hjälpa någon som har samma funderingar.

  20. #260
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Oskar78 Visa Inlägg
    Köpte nyss en RGH maskin av er så jag behöver såklart inte göra något med den just nu. Jag har läst igenom ett gäng trådar angående uppdatering av boxen, något som jag säkerligen kommer bli tvingad till i framtiden.
    Min fråga är enkel: Funkar guiden på första sidan i denna tråd till RGH-maskiner?
    Läser man det inlägget är det inte för RGH-maskiner, men i andra trådar så länkas det till denna guiden för personer som har RGH. Är första inlägget inte uppdaterat eller finns det ingen guide för tillfället?
    Som skrivet, jag behöver inte uppdatera utan mest rent intresse och möjligtvis kanske det kan hjälpa någon som har samma funderingar.
    Guiden som den är skriven funkar inte rakt av med RGH, jag har inte orkat uppdatera den med xeBuild GUI instruktioner, CMD Freebooter som det är skrivet om i guiden är enbart för JTAG, xeBuild GUI har stöd för både RGH och JTAG (både gamla och nya hacket)

    http://www.youtube.com/watch?v=W1FIrDs5Njk <--- där har du en guide jag spelade in för ett tag sedan för xeBuild GUI 2.0, kommer göra en ny när jag e klar med xeBuild GUI 3.0 som kommer ha nytt utseende och mindre grejer att ställa in
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  21. #261
    Registrerade
    Jul 2010
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Guiden som den är skriven funkar inte rakt av med RGH, jag har inte orkat uppdatera den med xeBuild GUI instruktioner, CMD Freebooter som det är skrivet om i guiden är enbart för JTAG, xeBuild GUI har stöd för både RGH och JTAG (både gamla och nya hacket)

    http://www.youtube.com/watch?v=W1FIrDs5Njk <--- där har du en guide jag spelade in för ett tag sedan för xeBuild GUI 2.0, kommer göra en ny när jag e klar med xeBuild GUI 3.0 som kommer ha nytt utseende och mindre grejer att ställa in
    Hittade den guiden i en annan tråd, som också var länkad till denna tråd därav min fråga (då det stod att det inte var för RGH i denna tråd), men som sagt det är inget jag behöver göra nu. Boxen rullar på bra med det lilla jag hunnit testa. Ville bara vara redo när dagen kommer för uppdatering (men då har väl något ändrats förstås).

    Tack för svaret Swizzy.

  22. #262
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    55
    Respekt
    18
    Jag lyckades med en uppdatering till 15574 från 13604.
    Det enda som är annorlunda nu är att när jag startar xexmenu från nxe så startar istället freestyle dash.
    Kan det vara launch ini som blivit ändrad av den dashlaunch som ligger i xebuild 2.083?
    Vad har hänt Swizzy?
    mvh svenolle

  23. #263
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av svenolle Visa Inlägg
    Jag lyckades med en uppdatering till 15574 från 13604.
    Det enda som är annorlunda nu är att när jag startar xexmenu från nxe så startar istället freestyle dash.
    Kan det vara launch ini som blivit ändrad av den dashlaunch som ligger i xebuild 2.083?
    Vad har hänt Swizzy?
    mvh svenolle
    Det är troligen en Quickboot länk som ställer till det, har du en sådan till FSD? vet att samma problem dök upp på några maskiner på PSXCare för ett tag sedan...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  24. #264
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    55
    Respekt
    18
    Är det det man skriver efter knapp a,b,x och y i launch ini? Annars vet jag inte vad en quickboot länk är. Jag har inte gjort någon slags länk själv om inte ni gjorde det vid den första installationen eller att det gjordes automatiskt nu i xebuild.
    så här såg det ut överst i min launch ini innan uppdateringen. Det är gamla fsd som startar istället när jag väljer att starta xexmenu.
    Kan man komma åt dashlaunch 3.2 i xboxens dashboard? Läste något om det i en annan tråd om dashlaunch 3.0 beta.
    mvh svenolle

    [QuickLaunchButtons]
    BUT_A =
    BUT_B = Hdd:\Freestyle\default.xex
    BUT_X = Hdd:\Content\0000000000000000\C0DE9999\00080000\C0 DE99990F586558
    BUT_Y = Hdd:\Freestyle Dash 2.0 RC 2.2 Rev 692\default.xex
    Start =
    Back =
    LBump =
    Default =
    Last edited by svenolle; 2012-09-22 at 15:05.

  25. #265
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av svenolle Visa Inlägg
    Är det det man skriver efter knapp a,b,x och y i launch ini? Annars vet jag inte vad en quickboot länk är. Jag har inte gjort någon slags länk själv om inte ni gjorde det vid den första installationen eller att det gjordes automatiskt nu i xebuild.
    så här såg det ut överst i min launch ini innan uppdateringen. Det är gamla fsd som startar istället när jag väljer att starta xexmenu.
    Kan man komma åt dashlaunch 3.2 i xboxens dashboard? Läste något om det i en annan tråd om dashlaunch 3.0 beta.
    mvh svenolle

    [QuickLaunchButtons]
    BUT_A =
    BUT_B = Hdd:\Freestyle\default.xex
    BUT_X = Hdd:\Content\0000000000000000\C0DE9999\00080000\C0 DE99990F586558
    BUT_Y = Hdd:\Freestyle Dash 2.0 RC 2.2 Rev 692\default.xex
    Start =
    Back =
    LBump =
    Default =
    Quickboot länkar är i dashboarden (nxe) som gör att du kan starta t.ex. FSD från en mapp utan att starta xexmenu eller dyligt...

    Kolla under memory om du har någonting som inte är ett spel och inte heller är XEXMenu... ta isåfall bort den och testa igen...

    Om du laddar hem dashlaunch 3.02 installern har du även en config app där (installern blir en config app när du har dashlaunch installerat redan)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  26. #266
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    55
    Respekt
    18
    Tack för dina som vanligt snabba svar Swizzy.
    Om jag går till quickgames i nxe och startar xexmeny där så fungerar det men inte i games.
    En dum fråga, var finns memory i nya dashboarden?
    mvh svenolle

  27. #267
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av svenolle Visa Inlägg
    Tack för dina som vanligt snabba svar Swizzy.
    Om jag går till quickgames i nxe och startar xexmeny där så fungerar det men inte i games.
    En dum fråga, var finns memory i nya dashboarden?
    mvh svenolle
    Längst till höger hittar du alla inställningar, och även memory
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  28. #268
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    55
    Respekt
    18
    Ok ska kolla upp det.
    Ska jag ha dashlaunch 3.02 installern på min usb hdd för att kunna använda config appen, eller går det ändå att använda den från nxe när den installerats av xebuild? När jag har den på på usb hdd så startar config appen när xboxen startas.
    mvh svenolle

  29. #269
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av svenolle Visa Inlägg
    Ok ska kolla upp det.
    Ska jag ha dashlaunch 3.02 installern på min usb hdd för att kunna använda config appen, eller går det ändå att använda den från nxe när den installerats av xebuild? När jag har den på på usb hdd så startar config appen när xboxen startas.
    mvh svenolle
    Config delen finns i installern, inte i dashlaunch i sig
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  30. #270
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    55
    Respekt
    18
    Du hade rätt Swizzy, det fanns en Quickboot länk till FSD i minnet hur den nu kommit dit. Nu fungerar det att starta xexmeny både i quickgames och games.
    Tack för hjälpen.
    svenolle

Sida 9 av 10 FörstaFörsta ... 78910 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. [Guide]: Uppdatera XBR till FREEboot
    By Swizzy in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 88
    Senaste inlägg: 2011-06-14, 14:34
  2. Multiman senaste version Ftp Problem help!
    By Boz666 in forum Playstation 3
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2011-02-28, 17:53
  3. Spel vill uppdatera - Jtag säkert?
    By Mcmxcix in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 46
    Senaste inlägg: 2010-12-26, 21:33
  4. Uppdatera 8955 JTAG till 9199
    By pettson3816 in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-17, 12:15
  5. Nybörjar installtions guide efter jtag?
    By Shrimpkebab in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2010-03-17, 01:59

Tags for this Thread

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •