Hej jag undrar om det går o flasha min 360 slim?
O även om mina brända lir som funkade till min vanliga 360 kommer o funka på denna?
Ha det
Hej jag undrar om det går o flasha min 360 slim?
O även om mina brända lir som funkade till min vanliga 360 kommer o funka på denna?
Ha det
Nej det går i dagsläget inte, med lite tur kanske vi får en lösning nästa år!
Vi kommer givetvis skriva ut det som en nyhet o erbjuda det under Flashningar på vår hemsida så fort vi fått in lösningar om det kommer något.
360 Fat rekommenderar vi att man max uppdaterar till Dash 9199 om man vill kunna spela Fable 3 som har ett nytt kopieringsskydd ( AP25 check ).
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
ja jäklar..
man har ju bränt en hel hög med lir man inte vill bli av med
Köp en Fet 360 då o modda så länge o använd din slim omoddad med originalspel på live
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
nu e det så att jag har en fet 360 flashad på psx såklart
men ska ge bort den till samma brorson som fick min vanliga moddade xboxen hahaha
Kul för honom, tråkigt för dig
Jag har själv över 3 360 maskiner hemma, inga planer på att ge bort någon av dem jag använder till folk jag känner.
/ Pendragon
det finns alltså ingen fungerande flash till någon 360 slim överhuvudtaget eller ?
vad är det som gör den J*vligare att flasha ? tänkte köpa mig en men nu känns de som de kvittar.
nästa år som i januri eller september ?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ingen nytt under solen ?
nä, tyvärr. däremot har de hittat en ny modell av dvd-läsare i slim..
http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=725582
It looks like Hitachi-LG is back with a new model (DLN10N) for Slim consoles:
H-L
Model: DLN10N
LGE-DMDL10N(B)
Rom Ver:0500AA
The console, sold in a Kinect Bundle Pack, was bought in South,TX USA. The drive itself was produced in September 2010.
att de får eventuellt får utveckla en ny firmware för den modellen eller att de måste knäcka den först om den har nytt skydd. för nuvarande slim-läsare har det gjorts uttalanden om att firmware är på väg, snart. snart bör vara idag till någon månad. endera köper du en äldre modell som är flashbar och säljer den sedan när slim är tillgänglig eller så är det bara att vänta.
kan man utläsa på nått vis på sin slim om man har en "bra" eller dålig i sammanhanget ?
nått datum under till eller liknande.
Finns ingen officiell info om det, men jag har märkt att min Release slim var blank, och det finns en med matt skal, jag kan tänka mig att den med matt skal har en annan läsare än vad min som ahr blankt skal har
Men ett som är säkert är iaf att release maskinerna som är tillverkade typ maj i år har första, den som knäcktes först...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Snålt
/ Pendragon
inget nytt än då ?
inte mer än att de ska arbeta heltid med slim firmware nu när LT+ är ute till alla läsare. de ska bara rulla ut LT+ firmware för hitachi, men det blir snart har de skrivit. har förövrigt dykt upp en ny dvd-läsare till slim.. men det är inte direkt en nyhet.
Google is your friend!
jaha inte kommit något än eller ?
va trist
Vi tycker det är hysteriskt roligt o skriver upp ett streck för varje fråga vi fått på en vägg som snart är svart
Som jag skrev tidigare så kommer vi skriva ut det i våra nyheter eller info på vår hemsida så fort vi kan modda dessa.
Orkar man inte vänta köper man en 360 Fat o flashar för 400....
/ Pendragon
jajajaja
Bookmarks