Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Film på psp

Registrerade
    Nov 2010
    Respekt
    0

Film på psp

Hej,
    Jag har skaffat har varsin psp till mina döttrar och valde psp för dess möjligheter att lyssna på musik och se på film på dem, förutom att kunna spela. De är inhandlade nya i butik och jag har inte låtit chipa dem. Jag är långt ifrån nån stjärna på psp, men har lyckats att konvertera filmer till mp4-format med PSP video 9, men har bara lyckats få det att fungera på den ena. Den har systemversion 4.05 och den andra har 5.70. I den nya man inte ens kan se filen i psp:ns "filhanterare". Novis som jag är undrar jag vad detta beror på. Vore mycket glad för hjälp, men gladast blir nog min dotter
    P

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Kika i FAQ o klistrade trådar efter PSPVC som är Gratis o kodad av en av våra Svenska medlemmar

http://forum.psxcare.com/support/sho...onverter-Guide!

Dra hem den, se till att du har senaste Win update + .net installerad ( via win update ) starta om datorn o installera den o rokka på
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

1. Film
    By leeeo in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2005-04-09, 17:27
  2. DVD-r film
    By spinxx in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2005-02-25, 09:46
  3. Film
    By Velig in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2004-07-09, 01:54
  4. se dvd film
    By muttko in forum Playstation 2 - Övrigt