vad menar man när dom skriver du behöver "spoof" din programvara till 3,5 för att kunna spela detta spelet
vad menar man när dom skriver du behöver "spoof" din programvara till 3,5 för att kunna spela detta spelet
Det menas med att du får använda en payload som gör att din ps3:a tror att du kör 3.50 medans du i själva verket kör 3.41
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
hur gör man detta då finns det något bra sätt insalerar man något program tacksam för svar
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Finns bara ett spel som har det i sin beskrivning men det funkar inte
Finns ingen lösning hur man ska få GT5 att funka än...
Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
/Nalle Puh
jag har PS JailBreak
då kan du tyvärr inte
är det bara att köpa en ny dongel då typ ps3 key
Google is your friend!
jaha då är det bara att besälla då
Men om du beställer en sådan för att få GT5 att funka så finns det ingen lösning på hur du ska
få igång det i dagsläget.
Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
/Nalle Puh
då var det besällt hoppas det kommer funka bättre nu då med dom spelen man inte får igång
Bookmarks