Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Olika värden, och speldatan... om skivan är rätt bränd kommer det inte vara några problem för ABGX360 att se innehållet på skivan (förutsatt att brännaren/läsaren klarar av o läsa...) Well, att det står RW i hörnet är typ normalt... det är så loggan ser ut men det betyder inte automatiskt att skivan går att bränna om x antal gånger
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Vad menar du med "detta kommer hända lite då och då"?? sen kan också felet bero på att skivan inte körs i 2.4x som du sätter den i, kör i 4x istället... och det kan även bero på din phillips brännare, jag säger inte att den är värdelös eller kass, snarare att det finns brännare som KAN fungera bättre än din brännare till jsut 360 spel (Samsung/Pioneer är det som rekomenderas, Pioneer har slutat tillverka brännare så Samsung är det du får köpa i dagsläget)
Google is your friend!
Woops, läste i fel sektion skivan ska inte köras i mer än 2.4x... kolla vad skivan klarar det står på dom, och det står även i IMGBurn
Jag e lite trött ikväll känner jag, men prova att sänka hastigheten till 2.4x istället och bocka ur Verifiering i settings det är bara onödigt
Google is your friend!
Google is your friend!
Neeeej, inte igen! Ännu enjädra skiva förstörd!
Fan, jag som var så nära! Ville spela lite ikväll. :P Bränt Kinect spel hela dagen som är till för lillen.
Fungerar denna: http://www.inet.se/artikel/7104216/samsung-se-s084f-vit ?
Det är svårt o säga, men troligtvis kommer den fungera bra ja vill du vara säker på att den ska fungera kan du ju köpa en av oss annars: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1052&xSec=92
det är 5:- mer... sen vet jag inte hur inet sköter frakt kostnader och sådär, men vi kör med postförskott... eller så kan man betala i förväg (tar längre tid)
Google is your friend!
1-2 dagar MAX tar det innan vi skickar den, sen är det upp till posten...
Google is your friend!
imgburn autoloadar .dvd filen om du har den på samma ställe som iso filen. annars kan man ställa in i imgburn så att den alltid använder rätt layerbreak för DL skivor om man skulle sakna en dvd fil. abgx360 skapar även .dvd filer om den saknas när du kollar en iso.
i ditt fall ser allt bra ut och den byter lager på rätt ställe.
I 17:47:02 Image File: C:\Users\User\Downloads\Kinect.Joy.Ride.XBOX360-MARVEL\mvl-kjrk.dvd
I 17:47:03 Image File Sectors: 3*827*488 (MODE1/2048)
I 17:47:03 Image File Size: 7*838*695*424 bytes
I 17:47:03 Image File Volume Identifier: DVD_ROM
I 17:47:03 Image File Volume Set Identifier: 48764000MS UDFBridge
I 17:47:03 Image File Application Identifier: CDIMAGE 2.45 (12/06/2000 TM)
I 17:47:03 Image File Implementation Identifier: Microsoft CDIMAGE UDF
I 17:47:03 Image File File System(s): ISO9660; UDF (1.50)
I 17:47:03 Read Speed (Data/Audio): MAX / MAX
I 17:47:03 Verifying Session 1 of 1... (1 Track, LBA: 0 - 3827487)
I 17:47:03 Verifying Track 1 of 1... (MODE1/2048, LBA: 0 - 3827487)
I 17:47:03 Verifying Layer 0... (LBA: 0 - 1913759)
okej, bara undrar. är detta vad som krävs för att få igång nfs hp med senaste dashboarden och lt+ till benq? läst massor med trådar, men har svårt att bli klokare
Bookmarks