Jag verkar ha en Samsung i boxen. Eftersom den inte verkar gå att flasha till LT+ går den att byta ut eller måste man ha en helt ny xbox då?
Jag verkar ha en Samsung i boxen. Eftersom den inte verkar gå att flasha till LT+ går den att byta ut eller måste man ha en helt ny xbox då?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Om du fick betala multum för att flasha din 360 har du förmodligen en Liteon Spoofad samsung... om du har HDMI är det med 99% säkerhet så...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
...och då får du betala multum igen för att byta tillbaka till en lite-on ifall du inte fick behålla den som satt i från början...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag köpte den hos er, en Arcade var det, för ca 1 år sen. Är den spoofad då?
Jag råkade uppdatera dashboard till 12 nånting sen funkade inte tex senaste Assassins spelet, disc unreadable så misstänker att den e det
Last edited by weman74; 2010-11-25 at 08:10.
Och hur mycket är multum hos er? Billigare att köpa ny box eller?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Ok då tar jag och åker förbi nån dag så ni får byta den. Självklart lägger jag till hundringen isf för jag jag fattar nada när det gäller flashning
Tack för hjälpen
Jag har en box med samsung läsare i och har några Ap.25 spel som inte funkar. Den är köpt hos er 08. någon som vet vad det är för fel?
Ouya! Bara ett halv år kvar sen kommer den till brevlådan
Liteon Spoofad Samsung
Kom förbi butiken med kvitto på köpet så fixar vi det åt dig, har för mig priset då ligger på 250 (om du visar upp kvitto på att du köpt boxen av oss) annars är det 850:- vi måste nämligen byta tillbaka till en Liteon läsare, 2008 gick det inte att flasha Liteon läsare direkt (har för mig första mjukvaran kom den 23:e december 2008)
Google is your friend!
Bookmarks