Original inlägg av
efex
Ok såhär ser det ut. Jag har en gammal fet X360 som jag har offline, den har inte varit bannad med gamla dashen (tog den offline ca. 2v sen då jag köpte en Slim att använda online). Så jag tänkte, skiter i om de senaste spelen jag vill spela inte har korrekt ss osv - den kommer ändå inte användas online mer. Hade min profil på ett USB-minne som jag flyttade mellan boxarna för att få behålla Gamerscoren även på online-boxen.
Och så gjorde jag ett misstag: försökte mig på att spela AC:B med LT (LiteOn-läsare) med metoden som postades här, att uppdatera med kinect adventures + kinemals (eller vad den heter), sen spela AC:B. Det funkade dock inte, och spelet startade inte, så jag gick och köpte AC: B och spelade igenom på min Slim. Så kollade jag igår boxen med xVal: Failed AP Challenge! Inte helt oväntat, men sket i det då boxen ska vara offline ändå. Men - då cripplade den jäveln HDD:n, och profilen kan jag inte längre flytta fram och tillbaka som innan! Att flaggan noterats i NAND innebär väl också att jag inte kan rensa den (antar att enda möjligheten vore om det kommer en ny dash som rensar? Men inte trovärdigt). Men kan det finnas någon fiffig lösning på detta? :s
EDIT: Boxen har inte varit online alls, så LIVE har ingen aning om att den är flaggad. Detta skedde 100% offline,
Bookmarks