Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: [psp 3004, 5.55][re-opened]

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    12
    Respekt
    0

    Arrow [psp 3004, 5.55][re-opened]

    Hai, nu var det ganska länge sen jag frågade senast, jag har kollat runt på nätet och hittat ett par trådar som säger att hen 6.20 kommer snart. så jag undrade om det finns något jag kan göra just nu at all för att kunna degradera eller göra något annat med mitt psp.. min vän hade som sagt råkat(not really, he was just stupid..) uppdatera mitt psp 3004 till 5.55. jag fick responsen att jag skulle vänta. har jag väntat för länge? :P

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    hittade nyss en guide för hur man nergraderar 6.20 till 5.00 m33 ....... därefter kan jag uppgradera till 5.03 am i right?

    EDIT: eller det kanske inte går på 3000? :total confusion:
    Last edited by lordseymore; 2010-11-26 at 17:57.

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av lordseymore Visa Inlägg
    hittade nyss en guide för hur man nergraderar 6.20 till 5.00 m33 ....... därefter kan jag uppgradera till 5.03 am i right?

    EDIT: eller det kanske inte går på 3000? :total confusion:
    Det som du ser där är för dom direkt flashbara; PSP1000 samt majoriteten PSP2000 modeller (ej dom senaste)

    Det fungerar alltså INTE på PSP3000...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #4
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    Okej, så allt jag kan göra nu e att vänta på '6.20 TN HEN' ? kommer denna fungera för psp 3004?

    PSP Custom Firmware 6.20 TN HEN is currently on work in progress by Respectable PSP Homebrew Developer Total_Noob who is currently working on a HEN version of PSP CFW 6.20 TN according to the developer . This PSP Custom Firmware Hen which currently has no release date set is said to be under development for the PSP 3000 PSP Models . Currently there has been big improvement in reverse engineer on certain PSP Firmware files to be able to make a PSP Custom Firmware Hen . Below you will find information that the developer has posted about his finding and development of PSP Custom Firmware 6.20 TN HEN.
    Citat Original inlägg av Total_Noob?
    I still have a week off, which I use in order to program, but after the holidays I have no time! I may from time to working on weekends, but I promise, 6.20 TN (HEN) will be released before Christmas:Wink:
    Kod:
     Kan klistra in hemsidan för den informationen här om det beviljas.. osäker på om man får klistra in länkar till andra sidor :)

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Du får helt enkelt vänta och se vad som händer och sker... inget du kan göra i dagsläget annat än att vänta och se vad andra hittar på om du inte själv känner dig manad att söka exploits och utnyttja dom
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Köra emulator på PSP 3004?
    By DaCapo_x in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2010-07-15, 13:54
  2. hacka psp slim & lite 3004 PB hjälp!!!
    By bawaan7 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-30, 12:59
  3. Konstig 3004?
    By PS. in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2005-04-07, 19:40

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •