Tjena!
Börjar bli sugen på att köra lite LIVE.
När jag försöker gå in så vill den att jag ska uppdatera (oklart vad, men jag antar dashboard?) Min nuvarande Dashboard är: 2.0.8955.0 ; Lite-on läsare med iXtreme LT.
Det jag undrar är om jag kommer att ångra min uppdatering? Eller är det riskfritt?
Jag vet att jag inte kommer att kunna spela AP25 spel men gamla spel patchade till ssv2 borde vara säkra? Eller kommer den nya Dashboarden göra att dom inte startar?
Kommer såklart i framtiden att uppdatera flashen till LT+. Är det då något hinder att ha uppdaterat sin Dashboard?
Sen så funderar jag även på att försöka flasha den själv.
Tror att jag har en Lite-on 83850C v1. Nu är det så att jag inte har min DVDkey och måste således läsa den igen.
Vad jag har förstått krävs isf ett s.k. MRA-hack (då den är flashad med iXtreme LT sedan tidigare) vilket innebär att man måste kapa banor och löda?
Känner mig rätt säker på mjukvarubiten, med jungleflasher, men det här med lödning är inte min grej.
Så vad säger ni, är det för svårt för mig att uppdatera min 83850C v1 från LT till LT+ ?
Nu blev det väldigt många frågor på en gång känner jag, men jag vet att det finns mycket kompetent folk härinne så jag hoppas på svar snart!
Tack på förhand!
Bookmarks