går det att köra eller lär man göra ngt ingrepp?
går det att köra eller lär man göra ngt ingrepp?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
ok men jag tänkte köra från hårddisk läsaren är paj men det kanske inte spelar ngn roll?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
LT+ är delvis låst när det kommer till AP25 spel, om spelen har AP25 grejs som firmwaren inte känner igen kommer den hindra spelet från att starta, detta för att skydda dig. men det har ingen betydelse på en jtag då man helt saknar AP25 checkarna (dom är avstängda) om du då har LT+ kommer den hindra dig från att spela AP25 spel som annars skulle fungerat på JTAG maskinen från skiva... det har ingen betydelse när man spelar från hårddisk... bara skiva...
Google is your friend!
freeboot 0.04 är det den nyaste och hur får man in dashlaunch om man har freebot 0.04?
Google is your friend!
hittar bara dashlaunch 0.02 på xbins är det den jag ska ha?
Google is your friend!
ok tackar för svaret En fråga till en kompis till mig kör med ixtreme nostealth för konsollen redan är bannad men han kan inte boota nnya assassains creed brotherhood. ska han kunna boota AP25 med denna firmware. Läsaren är en liteon?
Google is your friend!
Bookmarks