Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Gamla spel utan AP25.

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    208
    Respekt
    17

    Gamla spel utan AP25.

    Hej,

    Jag har uppdaterad min dashboard till den senaste version. Jag har en LT 1.1 flash installerat. Visst kan jag spela min gamla spel t.o.m i LIVE utan att bli bannad så länge jag inte spelar de spel som har AP25 kontroll eller hur? För att vara exakt så tänker jag spela min FIFA 11 även på LIVE med den senaste dashboard utan LT+ än så länge.

    Det är väl ingen fara om jag har förstått rätt ??
    juste jag behöver väl inte köra min gamla spel i ABGX 1.0.4 igen och sen bräna om?
    Last edited by feifam; 2010-11-27 at 00:43.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Du kan spela dina andra backuper utan problem ja, huruvida det är säkert på live är en annan femma... om jag vore du skulle jag uppdatera till LT+ och sedan lira på live...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    208
    Respekt
    17
    Ok. När jag uppdaterade dashboardet igår så hade jag FIFA 11 inne fast jag startade aldrig spelet. Sen ångrade jag mig uppdateringen tryckte på cancel men fick ändå in den senaste dahsboard. När XBOX startade om så loggade jag i min profil som var kopplat till LIVE samtidigt hade jag FIFA 11 i dvd romet. Direckt efter login på LIVE så ville den uppdatera en gång till så jag gjorde det när jag ändå har den senaste dashboard.

    Min fråga är när jag loggade in i min profil så loggade den in LIVE samtidigt hade FIFA 11 skivan inne. Är det kört för mig? Risk för flaggning? Jag startade aldrig spelet.

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av feifam Visa Inlägg
    Ok. När jag uppdaterade dashboardet igår så hade jag FIFA 11 inne fast jag startade aldrig spelet. Sen ångrade jag mig uppdateringen tryckte på cancel men fick ändå in den senaste dahsboard. När XBOX startade om så loggade jag i min profil som var kopplat till LIVE samtidigt hade jag FIFA 11 i dvd romet. Direckt efter login på LIVE så ville den uppdatera en gång till så jag gjorde det när jag ändå har den senaste dashboard.

    Min fråga är när jag loggade in i min profil så loggade den in LIVE samtidigt hade FIFA 11 skivan inne. Är det kört för mig? Risk för flaggning? Jag startade aldrig spelet.
    Det är alltid en risk att bli flaggad vid varje anslutning till live servrarna... speciellt efter 12xxx dashboardsen...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Ny hårddisk utan koder från gamla
    By naked in forum XBOX Hårddiskbyte / Minnesuppgradering
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 23:41
  2. funkar nya spel med gamla chip?
    By Lynx in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-02, 12:31
  3. Spela gamla spel?
    By anca in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 11:32
  4. Gamla Snes-spel osv
    By sandthy in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 08:12
  5. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-10-17, 23:45

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •