Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: XBOX 360 Thoshiba/Samsung Dashboard

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    Västerås
    Inlägg
    5
    Respekt
    0

    XBOX 360 Thoshiba/Samsung Dashboard

    Hejsan. Har googlat runt nu i någon dag & vill ha lite fakta om nya flashen, Det är så här, att jag har en XBOX360 från 2005-12-20 & det sitter en Toshiba/Samsung läsare i den nu, Vilken flash version ska jag ha för att mina gamla spel & nya spel ska fungera utan att det ska stå unreadable disc bla bla.. Den är inte flashad i dagsläget.. Vad är det jag ska tänka på. det enda jag vill kunna spela är nya NFS: HP visst andra med, men det ligger på prio 1 just nu.. Skulle vara tacksam om jag fick hjälp av vad man ska ha för flash, dashboard m.m...

    MVH

    tacksam för svar

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av ListoN Visa Inlägg
    Hejsan. Har googlat runt nu i någon dag & vill ha lite fakta om nya flashen, Det är så här, att jag har en XBOX360 från 2005-12-20 & det sitter en Toshiba/Samsung läsare i den nu, Vilken flash version ska jag ha för att mina gamla spel & nya spel ska fungera utan att det ska stå unreadable disc bla bla.. Den är inte flashad i dagsläget.. Vad är det jag ska tänka på. det enda jag vill kunna spela är nya NFS: HP visst andra med, men det ligger på prio 1 just nu.. Skulle vara tacksam om jag fick hjälp av vad man ska ha för flash, dashboard m.m...

    MVH

    tacksam för svar
    Senaste dashboarden och LT 1.0 så ska du kunna lira dom senaste spelen... om samsungen ska vara där från början vilket jag antar att den är då den inte är flashad nu?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    Västerås
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Senaste dashboarden och LT 1.0 så ska du kunna lira dom senaste spelen... om samsungen ska vara där från början vilket jag antar att den är då den inte är flashad nu?
    Hej.

    Nope den har inte vart flashad & det är samsungen som satt i från början. Och jag är inte intresserad av att spela på live eller nått, så ban gör inget, så länge spelen funkar..

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Ok, well kör in LT 1.0 och senaste dashen så ska du som sagt kunna spela i princip vilka spel som helst
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. XBOX evoX dashboard!!
    By halo2_player in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2005-02-18, 16:09
  2. Xbox Samsung DVD köpes
    By Bateman in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-10-23, 20:00
  3. XBOX Samsung DVD Köpes
    By ronin_in_tears in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-02-29, 17:00
  4. DVD+R och Samsung i Xbox
    By Absolut_Mod in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2003-12-04, 14:59
  5. DVD-X v1 patcha Xbox v1.1 Dashboard??
    By nOGHRI in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-11-28, 17:33

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •