Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: abgx360?

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    abgx360?

    Vad gör abgx360 igentligen? Jag har surfat runt och hittar hur man använder den men inte vad den gör.

    Jag ladda iaf ner senaste verisionen av abgx360 och ladda ner "wave 9 stealth file" från deras hemsida och lade in den där man skulle. Sen så körde jag abgx360 på min assassinscreed brotherhood .iso.

    Grejen jag undrar är om man kan köra det här spelet fast än det är AP 25 på acb?
    Ifall det skulle funka, funkar det även om man råkat uppdatera till nya dashboarden redan? ;c

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av mireh002 Visa Inlägg
    Vad gör abgx360 igentligen? Jag har surfat runt och hittar hur man använder den men inte vad den gör.

    Jag ladda iaf ner senaste verisionen av abgx360 och ladda ner "wave 9 stealth file" från deras hemsida och lade in den där man skulle. Sen så körde jag abgx360 på min assassinscreed brotherhood .iso.

    Grejen jag undrar är om man kan köra det här spelet fast än det är AP 25 på acb?
    Ifall det skulle funka, funkar det även om man råkat uppdatera till nya dashboarden redan? ;c
    ABGX360 är ett program för att checka vissa speciella värden på ISO/Skiva för att se om den matchar originalets, detta kallas "Stealth"

    Om någonting inte skulle stämma mot original patchar ABGX360 ISO filerna så att det stämmer, OBS: detta görs bara om spelet finns i online databasen!

    Version 1.0.4 fixar till AP25 svaren i ISO filen, dom läggs alltså till så att LT+ vet vad den ska ge för svar till dashboarden... för att den ska fixa detta måste du köra Autofix Level 3!

    Det är inga problem att köra AP25 spelen om du redan uppdaterat förutsatt att du har LT+ eller en maskin som inte bryr sig om AP25 checkarna... (samsung/tidig hitachi)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    så om jag ställer in enligt http://www.ixtreme.net/360-backups/a...ial-t5056.html kommer jag kunna köra på en äldre chipnning?
    Vet därremot inte vilken läsare eller chip jag har. Jag vet att jag har en gammal läsare, kanske 2,5år gammal. Och det är en grund läsare, ja har alltså inte köpt nån speciell och monterat in.

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Kolla först upp vad du har för läsare, eventuellt behöver du uppdatera flashningen alternativt byta chippet mot en flashning...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Abgx360?
    By Sebbe20 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-16, 20:51
  2. abgx360.net ?
    By SH!Ne in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-15, 10:21
  3. Abgx360 1.0.1
    By Dopefish in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-23, 18:22
  4. Abgx360 v.1.0.0
    By Kiwimannen in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 25
    Senaste inlägg: 2009-03-10, 20:52
  5. Fel 404 i ABGX360
    By Beer in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 12:47

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •