Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Garanti vid montering av Messiah?

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2002
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    10
    Respekt
    0

    Post Garanti vid montering av Messiah?

    "1 års garanti på Playstation 2, livstids garanti på chip och montering."

    Detta gäller ifall man köper en PS2 incl. Messiah. Men hur är det när man köper Messiah incl. installation? Finns det någon garanti ifall nåt skulle gå knas?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Lämnar du in en fungerande PS2 så får du en fungerande PS2 med Messiah tillbaka.

    Livstids garanti på chip + montering.

    Tji garanti på din PS2

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    510
    Respekt
    24

    Post

    Men ni lämnar alltså full garanti på PS2:an om man köper den inklusive chip av er?
    Fan, jag börjar faktiskt fundera på att sälja min PS2 med neo 2.2 och köpa en ny av er, trots det enormt höga priset ni tar för den!!

    Ett alternativ är ju att ta en så kallad 3-års extraförsäkring när man köper en ny PS2:a, och "råka" tappa den rakt framför hjulet på en passerande lastbil om det skulle gå åt h*****e när man lödar i chipet =)

    Game_Freak_Se
    Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

  4. #4
    Registrerade
    Feb 2002
    Från
    Umeå
    Inlägg
    14
    Respekt
    0

    Post

    <font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Hansi:
    Lämnar du in en fungerande PS2 så får du en fungerande PS2 med Messiah tillbaka.

    Livstids garanti på chip + montering.

    Tji garanti på din PS2

    </font>
    Hmm, alltså får man lite av en garanti även fast man lämnar in en egen PS2? Lämnar jag in en PS2 och beställer montering av messiah chip till det och det går knas, tar ni en egen enhet och monterar in messiah där och om det går bra så får jag den?

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Om vi mot förmodan har sönder din PS2 så ser vi givetvis till att reparera den, eller om det inte går byta ut den mot en ny.

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. PS2 Messiah Montering
    By danax408 in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 00:55
  2. Garanti vid montering utav modchip?
    By Sci-Fi in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-01-29, 22:31
  3. lämnar ni garanti när ni satt i Messiah?
    By cnt97 in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-09-16, 23:17
  4. inlämnad PS2 för montering av Messiah
    By chechin in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-07-02, 00:23
  5. Garanti
    By UOme in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2001-06-05, 20:08

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •