hej!
har nyligen köpt en ps3 slim (320gb) och tänkte göra samma sak som jag gjorde med min nintendo wii
Har nu förstått att man inte går "in" i enheten på samma sätt som man gjort med wii.
då jag inte har hunnit öppna kartongen så vet jag inte exakt hur ps3 ser ut med alla ingångar och utgångar osv. men förstått att det ska finnas internet anslutning och usb anslutning.
har oxå förstått att man ska koppla djongeln via ps3 usb uttag.
NU kommer jag till frågan!
märker att många av ER som skriver flitigt här på forumet är väldigt kunniga, men tyvärr glömmer Ni bort en stor skara (lik mig) som kanske aldrig gjort detta tidigare. med alla "små" enkla "svaren" kommmer inte många ( lik mig, igen ) ingenstans!
jag och många här hoppas att någon där ute har tid och lust att kanske fixa en lathund/guide till hur allting går till/ hur man gör allt ni skriver om för att sen kunna lyckas spela sina "backup" spel!
jag tror att NI kommer slippa väldigt mycket frågande om Ni kunde ta Er den tid som kanske krävs så Ni slipper alla dessa frågor..osv...
Möjligtvis skulle många där ute inte behöva skriva så många inlägg blblblbl...då man skulle bara länka till sidan där alla svar finns...
Ni proffsen rek oss dummies ps3key och det tackar jag och säkert många andra för...men jag ber Er om att göra det lite lättare för oss...gör en guide på hur vi ska göra ...typ
1. stoppa in djongel i dator.
2. gå in till sida www.????.se/org/nu/com
3. tanka ner update blblbl.
4. skappa en mapp i blblblbl
5. stoppa in i konsollen
6. gå blbblbl
7. gör blblbl
ja tror alla hänger me
tro mig många skulle bli JÄTTE glad över en sån guide....
för ca 2 år visste jag inte vad wiikey 2 va...nu vet jag ..jag vet hur man gör backuper osv...men det tog mig tid...för att ingen hade fixat en bra guide..
finns det grundförliga guider så slipper man oftas svara kanske på samma sak hela tiden!
vill bara säga att ni på psxare är kungar i stan och fortsätt med det...
glöm bara inte bort att 99,9% är inte lika DUKTIGA/KUNNIGA som ER!
Bookmarks